כותרות השבוע:
- גם למשרדים הקטנים יש השפעה לא מועטה על היקפי הפרסום של העיתונים, העשירייה השנייה של משרדי הפרסום על פי נתוני יפעת.
- מהפכת האינטרנט הכשר עדיין לא כאן: כמה חברות גדולות החלו אומנם להעביר תקציבי פרסום לאתרי אינטרנט חרדיים, אבל בכירים בתחום אומרים: “זה לא מצדיק את ההשקעה”.
- ‘כנען’ תמשיך לשווק את הפרסומות על אוטובוסי ‘דן’ – המותג ‘אייס טי’ נמחק.
- הפינות הקבועות ‘רואים עולם’ והמצעד השבועי של יפעת בקרת פרסום.
לקריאת המדור ת’קליקו כאן לPDF המלא