גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
”לא נפלתי” קרקר מנהל השיווק בקולו הצפצפני ופני התקציבאי חפו • לחברה בסטודיו שמתוזזים שעות נוספות נמאס מזה • הם קוראים לקריאייטיב להתחיל ל… איך קוראים לזה?!  להתאמץ, כן, להתאמץ
לא נפלתי (1)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מי שדרכה רגלו אי פעם במשרד פרסום יודע שרגע השבירה המוסרי של כל אנשי המקצוע הוא בזמן שקולו המאנפף של מנהל השיווק (בוגר שנה א’ בארכיטקטורת מוצרים) או קולה הקשוח של מנהלת – תקשורת – שיווקית – למגזר – צרכני – אוכלוסיה – חרדית (תואר ראשון בפרסום ושיווק, ובנוסף סבא שלה היה גבאי של ”בת כינסת” בעכו) בו הם מודיעים בטון קשוח, מודעים לגודל המעמד, ומנסים שלא לפספס שום שניה בדקת התהילה. ואז הם פוצים פיהם ומודיעים, בלי להסתיר את החיוך: ”לא נפלתי”.

לא נפלתי” פירושו, ביטוי של חוסר שביעות מוחלט מצד התקציבאי /מנהל הלקוחות/הלקוח..  “לא נפלתי” פירושו, קריאייטיב כזה, כבר ראינו– “תביאו אופציה נוספת”.

מי שלא ראה תקציבאי/ קריאייטיב ברגע זה, לא ראה מחבל מתאבד בפוטנציה מימיו.

לכמה חבר’ה ממשרד פרסום ששמו שמור עימנו זה הגיע עד שם. הם ניצלו את העובדה שנתנו להם כמה דקות שקט בסטודיו, והחליטו לצאת בקמפיין.

הקמפיין ראשון מסוגו, מטרתו לעלות את רף הקריאייטיב, בטענה שאפשר לעשות את זה, אפשר להפיל אותם מהכיסא.

זו התוצאה. מה דעתכם?

יאללה להפיל 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. נפלתי.
    לא מהמודעה.. אלא דווקא כחלק מהסטטיסטיקה

  2. אם יש להם זמן לעצב מודעות עצמיות זה אומר שהלקוחות כן נפלו…

  3. נמאס,פשוט נמאס,ואני יכתוב את זה שוב
    נמאס מהסוג כתיבה הזו שלכם שחוזרת על עצמה
    תפסיקו לחקות אחרים תביאו משהוא מעצמכם

  4. רגע, בלבלתם אותי.
    הקמפיין אמור לצאת בעצבים על מנהלי השיווק שלא נופלים,
    והמודעה בעצם אומרת לקריאייטיב תתאמצו יותר, אפשר להפיל מהכיסא?

    ואחרי זה שואלים בסטודיו למה צריך פלנינג וקריאייטיב?

  5. פוסט גרוע להפליא. מופת של טמטום צרוף.

  6. אם ככה נראה הסטודיו
    מה לנו כי נלין על הקריאייטיב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן