מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
בימים אלו מושקת מערכת טכנולוגית חדשנית לניטור פרסומות בעיתונים החרדים. כל הפרטים
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

בימים אלו מושקת מערכת חדשה לניטור פרסומות בעיתונים החרדים על ידי חברת ‘פאשקעוויל’. התוכנה החדשנית מרכזת את כל הפרסומות בעיתונות הארצית ומאפשרת למנויים לבצע חיפושים, פילוחים והשוואות ולקבל מידע מקיף על אודות המפרסמים במגזר החרדי.

מערכת “פאשקעוויל ניטור מדיה” מיועדת לעובדים בתחום הפרסום, לבעלי עיתונים, מקומונים ומדיות נוספות, למנהלי שיווק ולמפרסמים המעוניינים לעקוב אחר הרגלי הפרסום של מתחריהם. במערכת ניתן לבצע חיפושים ופילוחים לפי פרמטרים שונים כגון מפרסמים, משרדי פרסום, עיתונים וקטגוריות ואף חיפושים משולבים ומורכבים יותר.

חברת ‘פאשקעוויל’ פועלת לשדרוג וייעול תהליכי עבודה בעולם הפרסום החרדי ומפתחת בשנה האחרונה כלים טכנולוגיים נוספים שיאפשרו שיתופי פעולה מסחריים בין משרדי פרסום לספקי שירותים מקצועיים.

“השקת המערכת החדשה היא לא פחות מבשורה עבור עולם הפרסום החרדי”, אומר מוטי רובינשטיין, מנכ”ל ‘פאשקעוויל’. “המערכת החדשה לניטור מדיה תסייע למאות עובדים בענף לקבל גישה נוחה, מהירה ואמינה למאגר מידע ענק של פרסומות המתעדכנות במערכת מדי יום”.

בשורה בעולם הפרסום: מערכת חדשה לניטור פרסומות - 'פאשקעוויל מדיה' 1

לדבריו, מדובר בצעד ראשון של מערכת מורכבת שתתפתח עם הזמן ותעניק למשתמשים מאגרי מידע נוספים אשר יהפכו את עבודתם ליעילה יותר. “המיזם הזה אינו תקדימי”, אומר רובינשטיין, “ישנן חברות המעניקות מוצר דומה. היתרונות שלנו באים לידי ביטוי בעיקר בפשטות התוכנה ובמחיר הנמוך. השאיפה שלנו היא להנגיש את מאגרי המידע לכל האנשים העוסקים במלאכה, גם כאלו שאינם יכולים להרשות לעצמם לשלם דמי מנוי חודשי גבוה. פיתחנו פורמט מיוחד במתכונת רזה, ובתשלום סמלי ניתן לקבל גישה בלתי מוגבלת למערכת”.

בימים האחרונים נפתחה המערכת למשתמשים בודדים במטרה לקבל משוב על המערכת, ביניהם מו”לים ופרסומאים. חנוך רפופורט, מנכ”ל העיתון שאתם מחזיקים כעת בידכם, שיתף אותנו בתובנות שלו לאחר שהכיר את המערכת על בוריה: “זה דבר מבורך שמישהו הרים סופסוף את הכפפה ובנה מערכת איכותית ואמינה שיודעת למדוד את כמות הפרסומים במדיה החרדית. המערכת ידידותית במיוחד, נוחה לשימוש ומציגה נתונים בצורה ברורה שמקלה על הניתוח שלהם לאחר מכן. אין לי ספק שהכלי הזה לא ישמש רק את מערכות העיתונים ואנשי הפרסום אלא גם את אנשי השיווק של החברות המסחריות שיוכלו לעקוב אחר פרסומות המתחרים.

“השוק צמא לשירות כזה שיבוא בצורה אמינה ואובייקטיבית”, מוסיף רפופורט, “עד היום ידעה מערכת ‘פאשקעוויל’ לספק לנו ניתוחים מדהימים על קמפיינים והלכי רוח בעולם הפרסום והשיווק, וכעת היא עושה את אחד הצעדים הכי נכונים עבורה ומתרגמת את הידע וההבנה שלה לכלים שימושיים עבור אנשי הפרסום והשיווק. שאפו גדול למוטי רובינשטיין שידע להרים את הכפפה ולעשות את הדברים בצורה המקצועית ביותר”.

מנהל לקוחות בכיר באחד ממשרדי הפרסום המובילים העיד: “נחשפתי למערכת המדהימה של ‘פאשקעוויל מדיה’. המערכת חוסכת שעות של עבודה וטרחה ומספקת מידע נרחב ביותר על פרסומי הלקוחות”. לדבריו, “לפני שאני מציע פעילות מסוימת ללקוח, אני יכול להיכנס למערכת, לחפש מה עושים המתחרים, מה והיכן מפרסמים הלקוחות בקטגוריה, ועורך עם אנשי המקצוע הרלוונטיים במשרד סיעור מוחות איכותי ויעיל. המערכת קלה וידידותית ונוחה לשימוש”.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן