לפני כמה שבועות התבשרנו כי שטראוס על שלל מותגי גבינותיה הולכת להיכנס חזק בשוק החלב למהדרין. אכן בשורה מעודדת לקהל הצרכנים, וכרגיל, המפרסמים מלקקים את השמנת המתוקה. ‘תנובה’ השחקנית החזקה – נכון להיום – בשוק החלב למהדרין, התחילה להוביל מספר מהלכים יחצניים כדי לשמור על מעמדה. בימים אלו גם מכונת הפרסום התחילה להיכנס לעניינים בניצוחו של משרד הפרסום ‘גל אורן’.
רק לי הגריד מאוד הזכיר את הפרינט האחרון של שטראוס? לשיפוטכם.
שטראוס
14 תגובות
דינקיס אתם לא מעודכנים, יצא הבוקר דאבל חדש לשטראוס..:)
כנראה שעודף הכסף שנשפך מתנובה מעביר את גל אורן על דעתם.
ויז’אלים חלולים. טקסט משוחזר. עודף פרינט די לזלזול!
אני מגולל למעלה ולמטה שתי המודעות רצים מול עיני.
בית ירוק של תנובה – בריאות כחולה של שטראוס.
מורחים גבינות חותכים ירקות אבות ובנים חם ונעים. תנובה
צוחקים מחייכים מאושרים. שטראוס
בקיצור תנובה משדרת חום, בייתיות, ירוק ,חי ובריא ושטראוס משדר חדשנות ועוד.
לדעתי הגבינות של תנובה מרוחות טוב יותר
וע”כ כבר אמרו חז”לינו: “האם אתה מורח או מנגב?”. ראו ערך חומוס אחלה של מלחמה שווה כל שקל ההצגה הכי טובה בעיר אין לי מה להעיר. (סימני הפיסוק נעדרים מטעמים של חסכון ואידך זיל גמור).
כייף על הטריבונה (למיטיבי שיח: “פראנצ’עס”). לא?
באופן כללי יותר עושה לי חשק יוגורט עם תותים מאשר אבא מזוקן שדוחף כפיות לפה, אבל הדאבל שמאיר גל שלח אותך לראות, מציב שוב את המודעה של תנובה ראשונה בטבלת היופי.
ראיתי גם ראיתי, מה לעשות, לא כל המשרדים מעדכנים אותנו עוד לפני שהעיתונים יצאו,,,,,,,!!!
בכל אופן הגריד בעינו עומד 😐
לא הבנתי איפה כאן הדימיון. זה עמוס אובייקטים ו”כבוי” וזה מדליק וחדשני עם קו נקי ומינימאלי.
אז עכשיו לא הבנתי כלום.
זה מוכר גבינה, וגם זה.
זה מייצר יוגורט עם שם לועזי… וגם זה.
ההוא מוכר מעדנים, וגם ההוא.
זה חברה ישראלית. אה, גם זו.
אז מה הפלא שבשתי המודעות אין כלום. באותה המידה.
מה???
לוהבנתי כלום!!!
הבריאות לא משחקת כאן בכלל
הגריד דומה פיזית רק בזה שיש כאן ריבוי תמונות בתמונה אחת, האופציה השנייה שזה יהיה שונה, הוא לשים תמונות במסגרות מרובעות, וזה פחות יפה כיום + תחושת המימדים יורדת עכשיו כשהתמונות חתוכות זה תמיד נראה ענק
מה שתנובה מפמפמת זה רק על הוותק והמסורת והכוווולם, ושההם רק נולדו עכשיו, ולמה להתחיל לשנות למשהוא חדש
ואם בתנובה עסקינן, במקביל לפרינט הם יצאו גם בקמפיין רדיו, הג’ינגל כשלעצמו קליט עד כמעט מרגש, אבל מה שצורם לי באוזן ונמשךבפרינט זה התוכן של בית של בריאות תנובה מדור לדור, ממש רפואה אלתרנטיבית, סבא שלי ז”ל אולי לא היה מת אם הה אוכל גבינת תנובה במקום להזמין מד”א כשחטף התקף לב,
וזה עוד כלום, במקביל לקמפיין יש את הקטע שמבקשים סיפורים מרגשים של ישועה עם גבינת תנובה, ממש ונושעתי 3, קופת העיר בהיסטריה רצים מחר לתרום צדקה לועד הרבנים שיתפללו שבית של בריאות תנובה לא תפגע להם בהכנסות והסיפורים,
ולגבי שטראוס אין לי מה לכתוב, לטעמי בזבוז משווע של כסף, הבת שלי בת שנה וחצי מקשקשת מסרים יותר ברורים,(סליחה אם זה מה שאני חושב)
הדאבל של שטראוס מרשים הרבה יותר. הלקוח היחיד! שמצליח להוציא מבולטון – בריסק, קריאיטיב יפה ומשכנע!
א.רק אשכנזים אוכלים מוצרי חלב ?
ב.מוצרי חלב זה לא בהכרח בריא (שומנים מן החי=כולסטרול | הסידן הזה לא נספג טוב | אלרגיה ושלשולים)