דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

המדורים הקבועים: המדור הקבוע ‘מבט מקצועי’ מאת רוני רימון, ‘מזווית אישית’ מאת העורך חיים קליגר, ‘על קצה המקלדת’ ו’ללא הרדמה’ – ניתוח קמפיין שבועי והפעם: קמפיין גבינות תנובה של גל אורן.
לחצו כאן למדור המלא

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

תגובה אחת

  1. לעורך המדור ‘רזולציה’
    תרשה לי לתת לך קצת ביקורת בונה:
    אמנם מבין השיטין נראה שמבין בפרסום הנך.
    רק הבעיה שאתה כותב הכל בצורה אישית, ומרבה להשתמש במילה ‘לטעמי’.
    מדור פרסום כזה צריך להיות יותר סיקור אובייקטיבי צדדי, ואת האנשים לא מעניין דעה אישית של פלוני או אלמוני, ‘מייבין’ ככל שיהיה.

    בתקווה להבנה.

    באופן כללי המדור מתומצת ויפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן