WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
לאה פריד אהבה את הפרסומת החיננית של האגיס מבית גל אורן. על הדרך היא ממליצה: שימו כמה האגיס בתיק ותראו ישועות
HUGGIES
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

איינס, צווי Dry והשגת את החיתול המושקע ביותר עבור התינוק שלך. ראיתם את הפרסומת האחרונה של האגיס?

ובכן, הפרסומת הזאת תפסה את עיניי ולא רק בגלל משחק המילים ההו-כה מוצלח הזה. היא קרצה אליי הישר מדפי העיתון וגרמה לי לעצור עוד רגע אחד.

מסתבר שהמודעה הזו תופסת לא רק את קהילת דוברי האידיש כי אם כל אחד המשתייך בדרך זו או אחרת לקהילה החרדית והספירה האידישאית “איינס, צוויי” משלימה את עצמה אוטומית ל-dry (יבש).

כל אמא חרדית תרצה ‘לדגם’ את התינוק שלה גם אם ליציאה, לגינה או למטפלת עם ג’ינס מעוצב לעילא, ומה יפה יותר מאשר כזה היושב היטב על טיטול יבש ודק?

עושה רושם שהאגיס יושב הרבה על סטייל, ולא פלא שאמהות שהולכות לשוויגער ישימו בתיק גם כמה האגיס כדי שיגידו שהן אמהות משקיעות, גם אם בבית משתמשות בטיטולים מחברה אחרת.

המודעה הזו מבשרת על טכנולוגיה בשם channels active, בעלת תעלות ספיגה לפיזור אחיד ומהיר של הנוזלים, אשר מפחיתות את נפיחות החיתול.

הפרסומת של האגיס, שכידוע נמצאת בראש מדרג הטיטולים המובילים, מותאמת להפליא לציבור החרדי, גם משום משחק המילים הגאוני וגם משום ההבטחה לחיתול דק המאפשר “דיגום” מקסימלי. ותכל’ס, מי מאיתנו לא רוצה את זה?

איך תגרמי לשוויגער לומר לך שאת אמא משקיעה ומסורה? :) 1

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן