מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי

12 תגובות

  1. הדבר האחרון שקוקה-קולה צריכים עכשיו זה לדמות את הנוזל שלהם לחומר בעירה.

  2. ההורדה הזו של השמש, זה באמת חיובי? אני מבין שרצו לצאת מהבנאליות הרגילה, אך להוריד זה נותן תחושה של פחות, לא של יותר. לפחות בעיני..

  3. דוקא אהבתי, אוירה של חנוכה. מה שנקרא, simple

  4. דינקיס..

    יש לי בעיה אחת..

    למעלה כתוב, הפוסט נכתב בשעה… ע”י דינקיס.

    מה לעזאזל כתבת שם???

    קבל תיקון.

    הפרינט הועלה על ידי דינקיס..

  5. אם יש משהו שאני לא מצליח להבין זה בדיוק זה.
    איך לעזאזל “קוקה קולה” הגדולים, שמקפידים כ”כ בקו האחיד וברמה הגבוהה של הקמפיינים שלהם בכל העולם, איך הם נותנים לזה לקרות?
    לא נעים לומר, אבל מימד, (אולי הכי פחות גרועים במגזר), במודעות של קוקה קולה הם פשוט מפשלים פעם אחר פעם. תנסו להיזכר בקמפיינים החרדים של קוקה, ואל תתפלאו אם יבוא לכם פתאום RC או פפסי, (לי אישית בא קולה חמה נטולת גזים של קריסטל בכל פעם שאני נתקל בפרינטים של מימד…)
    מוזר..

  6. תתפלא, אבל כנראה שמימד יודעים מה הלקוח החרדי אוהב, מה שנקרא – “יודע צדיק נפש בהמתו” עובדה שזה עובד!

  7. עשה טובה מומו, התירוץ הזה לא עובד הפעם
    “”משרדי הפרסום”” החרדים חיים מהמשפט הזה אבל זה ממש לא מצדיק רמה נמוכה

  8. ”לא דומה….לא כימעט….אייפון”

    מכירים ???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן