דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים

14 תגובות

  1. בשונה מאנשים אחרים, כנראה, הבגדים שלי תמיד רגועים.

    מעולם לא קרה לי שפתחתי את הארון או את מכונת הכביסה או אפילו המייבש והם היו עצבניים, הם תמיד שקטים, לא מקללים, ובעצם, איזה מצחיק אני… בגדים אף פעם לא מביעים רגשות. וכמו שהם לא שמחים הם אף פעם לא כועסים וכו’ וכו’.

    אבל מסתבר שהקולקציה של אנשי בולטון הרבה יותר מעניינת משלי..

  2. זה אדפטציה למודעה למגזר הכללי, רק ששם הכותרת היא דלצ’ה&גבאנה וגוצ’י יכולים להיות רגועים..

  3. הלו?!?!

    זאת מכונת כביסה ולא מייבש!!!

    אדוור..

  4. אופס, זה מייבש.
    מקווה שלא ייבשתי אתכם…

  5. .
    הבגדים שלי רגועים.
    הלקוח צריך להיות קצת פחות רגוע…
    .

  6. גם טומי הילפיגר נהיה משהו שמנקים בצנזורה?
    תמהני

  7. שוב מודעת אדפטציה ממשרד פרסום ברודה קפלן,
    מה יהיה אם בריסק וחביריו?????????.

  8. אני רואה שדינקיס עבד כ”כ קשה על הפוסט, הגיה את החומר מילה במילה, ניקה את המוץ, השמיט את המיותר—

    ויצא העגל הזה…

  9. מה אתם רוצים?? זה בולטון.
    למה ציפיתם? לקריאייטיב? למסר שנון? עבר המון זמן מהפעם האחרונה שבוטון הוציאו חומר ראוי. הגיע הזמן לשחזר, חברה’

  10. חני: גם טומי הילפיגר נהיה משהו שמנקים בצנזורה?
    תמהני

    חני, הבעיה היא שעוד לא נולדה המכונה שיכולה לנקות את הצנזורה.

  11. בדיקה מהירה בזאפ גילתה לי את טעותי שאכן מדובר למרבה הפליאה במייבש ולא במכונת כביסה!

    אדוור..

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן