במוצאי ראש השנה הושק קמפיין חדש של שטראוס ליוגורט דנונה וואו בכיכובה של הניה שוחט, המגלמת את דמותה של אושית ברכה, טייפקאסט קלאסי של אושיית אינסטגרם חרדית.
הפרסומת התקבלה באהדה רבה בקבוצת המיקוד של פאשקעוויל, ואפילו אושיות אינסטגרם עליהן התבססה דמותה הלעגנית של אושית יקירתנו, שיתפו בהנאה את הפרסומת, ספק אם מתוך הומור עצמי אמיץ או היעדר מודעות כללית.
אז יאללה,
הכירו את אושית ברכה, בת 32, אם לארבעה, נשואה באושר לאחד שלה ומתחזקת חשבון אינסטגרם פעיל ומוצלח.
לכאורה הכל אצלה וואו!,
עד שנחשפים לכמה טייקים של מאחורי הקלעים 🙂
לקוח: שטראוס – דנונה
משרד פרסום למגזר החרדי: בולטון פוטנציאל
מנהל לקוח: אביאל דריי
מנהל קריאייטיב: אסף המר
מנהלת משפיענים וחדשנות: רחלי שניאור
הפקת וידאו: בצלאל כהן
שחקנית: הניה שוחט