אתם כתבתם “ואנחנו שואלים לאן נעלמו המודעות המוצלחות של טריו?”. זו באמת שאלה טובה. אני חושב שאת השאלה הזו יש להפנות ל’טריו’.
החברה שאאודי הזמינה לדו קרב היא BMW ולא BMV. וחזרה באנגלית אומרים REPEAT, עם A. ואבשלום קור לא מבקר בשטיבל הזה.
סליחה, אבל איפה המודעות של משרדים כמו מנטה ואגס? נ.ב. תנו למישהו להגיה את המדור לפני שאתם מפדחים את המדור ואת העיתון.. אדוור..
חוץ מאוראנג’ אין מי שיודע מה זה תורת הREPEAT כמו שטבע [הרע וה]מר גבלס שר”י . מומלץ לכל המשרדים לעשות REPEAT על ה REPEAT.
אפילו שמנהגי לא להגיב לאנונימיים. בכל זאת אני נאלץ להודות, אתם צודקים. מודה ועוזב. הבארטר עם ברליץ נגמר. נחדש אותו בקרוב. נ.ב. מנטה ואגס? ראו תגובתי הראשונה בעמוד זה.
5 תגובות
אתם כתבתם “ואנחנו שואלים לאן נעלמו המודעות המוצלחות של טריו?”.
זו באמת שאלה טובה. אני חושב שאת השאלה הזו יש להפנות ל’טריו’.
החברה שאאודי הזמינה לדו קרב היא BMW ולא BMV.
וחזרה באנגלית אומרים REPEAT, עם A.
ואבשלום קור לא מבקר בשטיבל הזה.
סליחה, אבל איפה המודעות של משרדים כמו מנטה ואגס?
נ.ב.
תנו למישהו להגיה את המדור לפני שאתם מפדחים את המדור ואת העיתון..
אדוור..
חוץ מאוראנג’ אין מי שיודע מה זה תורת הREPEAT כמו שטבע [הרע וה]מר גבלס שר”י . מומלץ לכל המשרדים לעשות REPEAT על ה REPEAT.
אפילו שמנהגי לא להגיב לאנונימיים. בכל זאת אני נאלץ להודות, אתם צודקים. מודה ועוזב. הבארטר עם ברליץ נגמר. נחדש אותו בקרוב.
נ.ב. מנטה ואגס? ראו תגובתי הראשונה בעמוד זה.