הותל”פ: תקציב הפרסום של ‘פלדהיים’ עובר ל’גל אורן’: בשקט-בשקט, אחד התקציבים הגדולים במגזר, עובר לטיפולו של ‘גל אורן’ • כל הפרטים בפרסום ראשון • ב”לאומית” מכריזים על מיתוג מחדש: החל מהיום קופ”ח “לאומית” עם לוגו משודרג ושם חדש: “לאומית שירותי בריאות” • ‘פיצהלה’ מפקידה תקציב הפרסום אצל ‘מילר פוינט’ • סוזוקי בדרך למגזר החרדי באמצעות משרד הפרסום ‘גל אורן’ • והמדורים הקבועים, דירוגים ולומדים לקרוא.
קליק כאן למדור המלא
![](https://pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2024/04/WhatsApp-Image-2024-04-21-at-11.00.38-460x324.jpeg)
תגובה אחת
אפעס, קצת יותר מדי דרמה: צא”פ; הותל”פ.
– חזל”ש.