WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
אורביט - קרימילובסקי כהן
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרינט יפיוף מסתובב בשבועות האחרונים על דפי העיתונות השבועית שלנו. נכון שהמברשת צבע קצת מביאה אסוסיאציות מלוכלכות למדי, אבל אי אפשר להתעלם מהויז’ואל המיוחד והעשוי היטב.

אורביט, תראו מה שמסטיק יכול לעשות 4

קרדיט: קרימילובסקי כהן / גיתם BBDO

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. אני חסיד גדול של ‘הקו הנקי’ . מודעות ללא עומס יתר. כאן קצת הגזימו . יותר מדי לבן בעיניים , פחות עושה לי את זה.
    מאידך, עצם העובדה שהוצאתי מהפה את המילה ‘לבן’ מעידה שהקמפיין עושה את העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן