מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
אורביט - קרימילובסקי כהן
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

פרינט יפיוף מסתובב בשבועות האחרונים על דפי העיתונות השבועית שלנו. נכון שהמברשת צבע קצת מביאה אסוסיאציות מלוכלכות למדי, אבל אי אפשר להתעלם מהויז’ואל המיוחד והעשוי היטב.

אורביט, תראו מה שמסטיק יכול לעשות 4

קרדיט: קרימילובסקי כהן / גיתם BBDO

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. אני חסיד גדול של ‘הקו הנקי’ . מודעות ללא עומס יתר. כאן קצת הגזימו . יותר מדי לבן בעיניים , פחות עושה לי את זה.
    מאידך, עצם העובדה שהוצאתי מהפה את המילה ‘לבן’ מעידה שהקמפיין עושה את העבודה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן