על כגון דא תמיד היו אומרים Great minds think a like, אבל יש פה מישהו שלא הכיר את הפרסומת הידועה של בירה Budweiser? כמעט הכנסתי את הפוסט הזה לסדרת “מצא את ההבדלים” של המבקר.
על כגון דא תמיד היו אומרים Great minds think a like, אבל יש פה מישהו שלא הכיר את הפרסומת הידועה של בירה Budweiser? כמעט הכנסתי את הפוסט הזה לסדרת “מצא את ההבדלים” של המבקר.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
26 תגובות
זכרתי את זה מאנשהוא ולא ידעתי מהיכן!!
תודה!
וחוץ.. הערה קטנה… למה החלק השקוף של הבקבוק בצבע האפור??? אם הוא על רקע אדום הוא צריך להיות אדמדם… (טוב כבר גלשתי..אפנה את השאלה למדור עיצוב גרפי במימד..)
17 בתמוז, לא בא לי לפגוע,
אבל שמישו יסביר מה הקשר בין בקבוק הזכוכית לשבת המלכה????????????????
שקוקה קולה יעשו “מי טו?”.
הם כנראה לא חשבו שיש אנשים נאורים כמו דינקיס בציבור שלנו…
נעלבתי בשביל כולנו.
אח, זווית הצילום, וזה כל ההבדל.
זה של קוקה קולה נראה “קינג”, כמו שאני נראה מרטין לותר קינג. (ואני לא…).
אני לא חושב שזה מבריק ואין לי קשר למימד אבל קצת קרדיט
http://www.youtube.com/watch?v=x_bXnCEQqH8
בשנייה ה11
ד”א: זו אדפטציה עברית לסרטון הארגנטינאי שזה באריה בקאן:
http://www.youtube.com/watch?v=DcCSa77mzWk&feature=related
איך שראיתי את המודעה נזכרתי בסדנאות קריאייטיב של נועם מנלה האחד והיחיד וזו אחת הדוגמאות שלו מהפרסום של סטלה ארטואה (בירה) איך הופכים משהו קטן בתמונה וזה מקבל משמעות שונה (הזרה צורנית…) אז אם הם העתיקו נו נו נו ואם חשבו לבד זה נחמד ביותר
*****צונזר
*****צונזר
*****************************
*****************************
“אין מגרה יותר מהודעה מצונזרת”…
(א”ק)
זה לא הפעם הראשונה שמימד מתגלים בקלונם!
חבל, אני דווקא חיכתי שהמודעה יעלה בפוסט בכדי לפרגן אבל לפי הנ”ל כל הפירגונים ישירות לקינג ולא למלכה, סורי
הגזמת, אל תשכח שמדובר בפרסום אמת בעיתון ולא בתחרות מקוריות בפשקעוויל, ואדרבה איזהו חכם הלומד מכל אדם גם קופירייטר…
אבל מיקי
איזהו חכם הלומד מכל אדם ולא המעתיק מכל אדם יחי ההבדל הקטן!
יחי ההבדל הקטן,
צורת הצילום הכושלת מרחיקה צל של ניחוש ממטרת הפיכת הפקק.
שרה כתב:
למה נראה לך שזה תוצאה של מימד?!
זה ויזואל מוכר שקוקה קולה משתמשים בו מידי פעם, וכמובן לא מהיום…
זה אולי הפעם ה- 15 שנתקלתי בגניבות של “מימד”, כנראה שבמשרד של 7 עובדים קשה לייצר קריאייטיב מקורי וחייבים “לפלח” מפה ומשם.
ברכות על המודעה היפה, הגיע הזמן שגם אנחנו נהנה (קצת) מפרסומות של קוקה קולה.
וזה שהקשר בין בקבוק זכוכית בשולחן שבת הוא בערך כמו הקשר של מימד לתמונה שמופיעה – זה כבר משהו אחר
גדעון, תחושה שלי , שם המשפחה שלך הוא לא עמיחי
מעניין….
אגב, למה שלא נעשה פוסט גניבות על הגניבות האחרונות של משרדים אחרים?
המשך להנ”ל:
אפשר להתחיל למשל עם הפרינט של אפיקים למרכך סנו מקסימה בעיצוב בושם עם מפוח-
קופי פייסט מדויק לקמפיין של פינוק מלפני שנתיים פלוס.
או שפרסומות עתיקות של באדווייזר הן יותר מוכרות מאשר קמפיין לפינוק??????
המגמתיות כאן מתחילה להגעיל.
כולם גונבים, אחד נתפס.
קוראים לזה פאדיחה, לא גניבה.
מנוחה ושמחה…
@ כאילו , דא מרקר ?:
מאיר פנים…..
ואם כבר מעתיקים, אז לפחות לעשות זאת כמו שצריך… “הכתר” לא נראה מספיק כמו כתר…
קופיקאט כתב:
ליבי ובשרי…
ציטוט : “לא דומה לא כמעט”
הם היו צריכים לכתוב “לא דומה-בדיוק אותו דבר”
אני דוקא רציתי לפרגן!
כשראיתי את הפרסומת של קוקה קולה בעיתון אמרתי לעצמי – סחטיין עליהם.
קישרתי את הבקבוק הפתוח לשבת, שכידוע יש בעיה לפתוח בקבוק בשבת,
(במיוחד בקבוק זכוכית עם פקק מתכתי, לעומת בקבוק פלסטיק, ולא אכנס כעת לכל הפולמוס ההילכתי שבדבר).
מה שהפריע לי זה שלא הגיוני להשאיר בקבוק פתוח מלפני שבת שהרי יצאו הגזים, וכמובן לא מדובר סתם בבקבוק שכבר נפתח במקרה, שהרי הבקבוק ממש מלא עדיין. (לא כמו הבירה שלא ברור אם היא מלאה או ריקה).
אי לכך ובהתאם לזאת באמת לא היה חשוב לצלם באותה זוית בגלל שהרעיון קצת שונה, ואע”פ שאם היו מצלמים מאותה זוית שהפקק דומה לכתר – היה נכנס לתת מודע ש”קוקה קולה” = מלך המשקאות הקלים וכדו’, בכ”ז כנראה לא רצו שתהיה גניבה מושלמת.
ולכן גם לאחר שאני רואה שרעיון התמונה גנוב, אני עדיין מפרגן במידת מה, מכיון שלא הכל גנוב, כפי שכבר כתבתי – קישור השבת לפקק פתוח, ובעיקר בבקבוק זכוכית…