כיוזמה שלקחנו, כאן בפאשקוויל, לעודד את המשרדים הקטנים, אני עוקב מזה תקופה אחרי “רימון” תדמית, משרד מרענן עם בשורות חדשות וייחודיות. גיבשתי כלפיו מתודה מעניינת, שמסקנתה: תזכרו את השם הזה, עוד תשמעו עליו בעתיד הקרוב או הרחוק.
השבוע קיבלנו אותו בפרסום ל”כיוון” בדאבל פותח של “המבשר שבועי”, אחלה מיקום, אך אליה וקוצקוץ בה. זאת ברם שהלקוחות ה”מייבינים” בעיני עצמם, יודעים לקלקל את החגיגה במבול של מסרים, כך שקיבלנו לא פחות מארבעה סלוגנים בשוס אחד לפנים. על זה עוד איכשהו ניתן למחול ל’לקוח’ הרב בריינודוין. מסתבר שמה שאיים להכשיל אותי בעוון הכעס על הבוקר – הוא דווקא המשפט הבא: “לפרטים שמעון, 0527674703”, זה כבר יותר מידי. זה כבר להפוך ארט מהוקצע לדיבור של שוק-מחנע-יודה. ובכל זאת, הכישרון הצעיר שמנהל את “רימון” ידע להוציא ארט נפלא ומושך, ולמצוא נתיב עיצובי בינות הררי המסרים.
2 תגובות
מה ז’תומרת, רק קוראי ‘שבועי’ כשרוניים?
כאילו שני הפלחים החרדיים ביומוני המתחרים, יוק.
מה הכיוון של המשרד?
ה- Design של המודעה ממש יפה!