צוות פאשקעוויל התלווה השבוע לאנשי הקד”מ מבית ‘ברמן-הלפרט’, כדי לעמוד מקרוב אחר ההרכבה של הבקבוקים הענקיים במקומות המרכזיים ביותר בערים החרדיות. שימי פינס, נגר ובדרן (ויותר בדרן מנגר), פיקד על התוכנית. איכות הצילום של הבלקברי בתנאי תאורה קשים מוגבל, אבל זה לא מנע מאיתנו להתאמץ כדי להגיש בפניכם גלריה איכותית. הקד”מ, שללא ספק מכניס אותנו לאווירת פרסומי ניסא, נתמך בקמפיין רדיו ענק בהיקפו. מתוך שלל הג’ינגלים, בחרנו להביא לכם אחד. ג’ינגלים נוספים וקד”מ רדיופוני, תוכלו לשמוע ברדיו קול חי.
[audio:https://www.pashkevil.co.il/wp-content/uploads/2010/11/taaman_181110.mp3|titles=taaman_181110]קרדיט • משרד קד”מ: ברמן & הלפרט • קופי רדיופוני: אסתי חדד • מנהלת פרויקטים: שיפי יונה • צילום: בלקברי
23 תגובות
לא נאמר איפשהו ומתישהו שתקציב הפרסום נמצא בגל??
למישהו יש הסברים?
מדהים!! רעיון מהפכני וחדשני
התמונה המיסתורית(…) צולמה במרכז קניות של בית שמש.
איפה הסופגניה?
אורחת, גשי לחנות עבאדי ברחוב השומר בבני ברק ותוכלי לקחת סופגניה ב-2 שקל בלבד
😉
I was hurt
;(
בעלה של גברת אופניים? חחחח גדול
עבודה מדהימה. שאפו!
מה הקשר גודל הבקבוק הזה? מה?
להזכירכם: פעילות קד”מ מלבד היותה גורם משפיע על זכירות אצל הצרכן, צריכה גם להעביר מסר – אותו המסר שרציתם שיזכור.
הלו? טעמן? זה הקונספט שלכם? הגדלתם את הבקבוק? התחלתם לשווק שמן נשמה ל12 חודשים? או שזה האריזה של ‘טעמן לשנה’?
חוץ מלהזכיר לי שאני נמוכה מה רציתם להעביר כאן?
עכשיו תנפנפו לי שגם ‘היינץ’ הגדילו לפני דקה את הבקבוק, ואני יזכיר לכם שהוא גם היה חריף אש!
חבר’ה, במטותא, אל תשפכו שמן על הכבישים, אנחנו מחליקים!
מגניב!!!!!!!!!!!
זה מצוין:)
מרשים! אם אנני טועה ראיתי כזה בצומת שמואל הנביא בירושלים.
אלישבע כתב:
וואו וואו וואו! בואו נרגע..
חנות לואי ויטו בפריז בנויה בצורת תיק ענק. בניין בצורת תיק. רגע. אז מה הם רוצים להגיד? שבתיקים שלהם יש מקום לאמבטיה ושירותים? וגם לאולם מכירות של תיקים? וגם לנציגות שירות ולקופה ממוחשבת?
לפעמים גודל אמור רק להבליט. ליצור עניין, סקרנות, חדשנות. בלי קונספט ובלי שמונספט. בלי עוד מסר. רק שכל אותם האנשים שיכנסו לחנויות לידם הוצב מגדל השמן יתורו בעיניהם אחר הבקבוק המוכר והמגניב.
(ברמן הלפרט, את מספר חשבון הבנק שלי יעביר לכם חוצניק… תודה.)
יופי של עבודה
🙂
מאיר, אתה מפרגן לעבודה של פאשקעוויל או לברמן הלפרט?
🙂
איש כתב:
איש, צור קשר…
מנחם תתחיל להתרגל,
מי שלא עושה, לא חוטף
🙂
ברוכים הבאים למועדון.
מאיר,
לשלוח ליתד נאמן את מודעת הקמפיין של תנובה (רק בלי הגרפיקה),
כאילו מדובר בתגובה של קורא,
זה לא נקרא בדיוק “לעשות”.
(אגב, מעניין אם זה נספר בתור חשיפת יח”צ ללקוח,
או שמדובר בפעולה נואשת של גל להצלת הקמפיין).
מאיר,
כשאני לא מותקף אני נכנס ללחץ:)
מאיר גל כתב:
כשעושים, פשוט צריך לעשות.
ממשרד קד”מ מצפים לקשר מנימאלי בין פעילות למסר,
למדל בקבוק לגודל בנין כל אחד יכול!
אנשים, הגיע הזמן להתקד”מ!!
סופסוף
לא עוד מודעה בעיתון…
לא עוד קרייאטיב כזה או אחר בעיתון…
it’s about time……
מנחם –
סחטיין עליכם פעמיים… המשיכו להפתיע !!!
אלישבע-
גם אם מדובר בשילוט רחוב בפורמט תלת מימד זה קד”ם(קרי- קידום מכירות)
בייחוד שלא חילקת לכל עובר ושב כוסית שמן לחיי הכולסטרול….
ובציבור הנחמד שלנו קצת יציאה משגרת ה-” עוד מודעה בהמודיע” יכולה בהחלט להניב
גם גיהוצי אשראי..
גם נייק הגדילו כדור ענק -אמנם בויז’ואל הוא שבר בניין מגורים אבל במדינתנו בהחלט
נסתפק בשבירת קופות… (מנחם מצטרפת ל-“איש” ,המס’ שמור במערכת…..)
אלישבע כתב:
אני מזמין אותך לשיעור קצר בBTL
מנחם הלפרט כתב:
אני מזמין אותך לשיעור קצר בBTL
מנחם הלפרט כתב:
מחר ב10:00 מתאים?