קיבלנו למייל פרסומת של בולטון פוטנציאל שפורסמה בשבוע שעבר ביתד נאמן. הלקוח: קופ”ח מכבי. בפרסומת, טבלה של דה-מרקר המציגה דו”ח של משרד הבריאות המראה כי מבוטחי מכבי משלמים פחות ומקבלים יותר. חיפשנו את המודעה המקורית מבית יהושע\TBWA ומצאנו אותה בגלובס. גם שם, אותה טעות מביכה. לא רק הפרסום החרדי ‘מחפף’. לא רק בעיתונות החרדית יש טעויות. גם בדה מרקר, מסתבר, עובדים בני אדם. אז בואו לא נתבכיין על טעויות קטנות אצלנו, כי כאלה יש בכל מקום. אפילו בדה מרקר.
8 תגובות
אהבתי… בשבת הבת שלי (בת 10) העירה את תשומת ליבי על החלפת הלוגואים בין לאומית למאוחדת..
בלי קשר.
המודעה טובה יותר מכל המודעות של כללית שבמדד התכלס לא מציגים כלום מלבד איורים של ילדי וקסברגר ורווח
המודעה של מכבי פצצה לפנים עם נתונים ברורים מה שמסביר את הפאניקה של כללית.
זה מזכיר לי את תאונת היח”צ שפורסמה פה…
זאת בהחלט טעות מביכה,
אבל בעצם העניין המרכזי הוא בכלל להראות שמכבי הכי זולים, וגם זה לא ממש ברור במבט ראשון מהמודעה,
מכיוון שהעיינים נתפסות דבר ראשון לטור השמאלי שמודגש באדום ובטור הזה מכבי כמובן לא מציגים את המספרים הכי נמוכים (כי הוא בכלל מדבר על ההוצאה של הקופה עצמה)
ורק מי שמתאמץ להבין מה בדיוק קורה פה רואה שהטור האמצעי (שלא מודגש) הוא זה שמספר את הסיפור.
ולכן לדעתי היו צריכים לפחות להקיף בעיגול אדום את המספר של מכבי בטור האמצעי.
וכך יצא שהמודעה לא סיפרה את הסיפור לצרכן.
לגבי בולטון הם עשו העתק הדבק כמיטב המסורת והעבודה ” החרדית” היחידה שבולטון עשו על המודעה זה לקבל עמלות מעיתונים…
ורק אני לא מבין מה הטעות? (חוץ מחילופי הלוגויים)
@ נטע נינארי:
לא מספיק פדיחה?
כנראה שלכללית היה כ”כ טוב עם אפיקים שהם ממשיכים לדרדר את עצמם לדעת וחושבים שאם יתקעו 10 עמודים בכל עיתון זה יטשטש את האמת הצרופה ששום חמודי לא יעזור להם לשנות אותה
והיא שכללית הייתה ונשארה קופה נכשלת ונחשלת והציבור החרדי עוזב אותה בהמוניו.
תסתכלו חברים, תסתכלו
בחימנון של יום שלישי יתד נאמן
בעמוד ראשון פאדיחה אחת גדולה
אותה מודעה על טהרת המשפחה מופיעה פעמיים עם שינוי אחד בלבד…
לא יודע בדיוק מה הרקע… וד”ל – – –
אבל עצם העובדה שהמבקרים והמגיהים לא ראו זאת זו מחייב רעידת אדמה שם
עוד טעות פטאלית יש שם בכותרת ראשית באחד העמודים המודיעה על “השתתפנה” במקום “השתתפה”
(אולי באמת השתפנה?… חחח)