גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דרמה בעולם התקשורת החרדית. משרד הפרסום גל-אורן BSD מצטרף כשותף למשרד הייעוץ התקשורתי של האחים יענקי ויום טוב ביכלר הפועל בתחום היחסי ציבור. בנוסף לצוות המקצועי שכבר החל לפעול במשרד, מונה לאחרונה איש התקשורת ניסן שטראוכלר לתפקיד מנהל תיקי לקוחות.
bichler
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

דרמה בעולם התקשורת החרדית. משרד הפרסום גל אורן BSD מצטרף כשותף למשרד הייעוץ התקשורתי של האחים יענקי ויום טוב ביכלר הפועל בתחום היחסי ציבור.

גורמים המצויים בפרטי המו”מ אמרו מוקדם יותר כי, “שני הצדדים רצו להגיע להבנות מתוך ידיעה ששילוב כוחות בין המשרד של האחים ביכלר לבין משרד הפרסום של ‘גל אורןBSD’ ייצר את אחד הכוחות החזקים והמשמעותיים בעולם התקשורת החרדי ושני הצדדים מרוצים לאחר שהגיעו להסכמות וחתמו על השותפות”.

בגל אורן BSD אומרים לפאשקעוויל כי “הכניסה שלנו לשותפות במשרד של ביכלר אינה קשורה ולא תהיה קשורה בעתיד לפעילות המשרד גל אורן BSD. אלו תחומים תקשורתיים הדורשים התמחות ספציפית ומשרדי הפרסום אינם עוסקים בהם ואינם מרכז התמחותם, ואנו גם לא מתכוונים לקחת חלק פעיל בניהול המשרד”.

גל אורן מקים משרד יח"צ עם האחים ביכלר 1

עוד נודע כי במשרד חתומים מספר רב של לקוחות תחת חוזה עבודה ארוך טווח. בין הלקוחות ניתן למצוא פוליטיקאים, ראשי ערים, אישי ציבור, רבנים, מקובלים, קהילות ברחבי הארץ והעולם, מוסדות וארגוני חסד. חלק מן הלקוחות ביקשו את שירותי המשרד בכדי להכין תשתיות לקראת קמפיינים ומאבקים שעתידים להתרחש כבר בשבועות הקרובים ועתידים לייצר כותרות רבות. ע”פ ההסכם ,החברה לא תעבוד מול לקוחות מסחריים וחברות כלכליות אלא תתמקד כאמור בליווי וייעוץ תקשורתי לאישים.

בנוסף לצוות המקצועי שכבר החל לפעול במשרד, מונה לאחרונה איש התקשורת ניסן שטראוכלר לתפקיד מנהל תיקי לקוחות. שטראוכלר, בעל ניסיון של שנים בעיתונות הארצית והמקומית, שימש בעבר ככתב לענייני חרדים בעיתון ‘ידיעות אחרונות’ ומשמש כיום כמרצה במכללה לתקשורת, סיקר בעברו פרשיות מרכזיות שאירעו במגזר החרדי כגון פרשיית האם ממאה שערים, עמנואל, הפגנות השבת ועוד.

האחים ביכלר, מקימי מערכת “הקול החרדי” ומגזין “העולם החרדי” ובשנים האחרונות ייצגו תקשורתית את בכירי הרבנים, הקהילות, והפוליטיקאים במגזר החרדי.  את פעילותם בתחום הייעוץ התקשורתי החלו האחים ביכלר לפני מספר שנים ובחודשים האחרונים מיסדו את פעילותם, והקימו את משרדי ‘ביכלר אסטרטגיה ויח”צ’.

משרד הפרסום ‘גל אורן BSD’, ממשרדי הפרסום הגדולים והמשמעותיים במגזר וממקימי ענף הפרסום בסקטור החרדי, מחזיק בעשרות לקוחות מהגדולים במשק הישראלי כגון תנובה,אלעל, קופת חולים ‘מאוחדת’, ישראכרט, אגד, חוגלה, בנק הפועלים, קווי זהב ועוד.

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

25 תגובות

  1. בונים על הרכבת הקלה בי-ם כלקוחה הראשונה שלהם….

  2. נו נו ,שיפתחו ביחד את הצרחניה שלהם בסוף כולנו נזדקק למכשירי שמיעה.

  3. אז מה בעצם החלק של גל אורן שם, לא קשור למשרד ולא נכנסים לניהול..
    עוד רוח..?

  4. קראתי ולא הבנתי.

    למי שיך המשרד? ומה הקשר של גל?

  5. תחי האירוניה: כתבה על הביכלרים בפאשקוויל נפתחת במילים “דרמה בעולם התקשורת החרדית”.
    כמה משעשע 🙂

  6. למה להיות כ”כ דרמטיים? סה”כ מתכון לשיתוף פעולה. מוצלח או לא, יעיד הקריאייטיב בעתיד… 🙂

  7. אם זה הרמה של גל אורן, להתאחד אם ביכלר, אז הגיע הזמן להגדיר מחדש את המושג יח”צ

  8. “החברה לא תעבוד מול לקוחות מסחריים וחברות כלכליות אלא תתמקד כאמור בליווי וייעוץ תקשורתי לאישים.”

  9. לראשונה גוף תקשורתי מודה בפומבי בשירותי יח”צ. בקצב הזה פשוט ימחק מושג היח”צ מהעולם,.

  10. טוב לדעת! גם לשלם לשמוע וגם לשרת במודע אינטרסים. אולי גם למאזינים המשקיעים שעות רבות ובטלות לשמיעת ה”דרמות” מגיע משהו מתקציבי היח”צ???

  11. מישהו יודע למה ביפעת עדיין לא שמעו על קווי הנייעס??

  12. יחיאל. כתב:

    לראשונה גוף תקשורתי מודה בפומבי בשירותי יח”צ. בקצב הזה פשוט ימחק מושג היח”צ מהעולם,.

    מי הודה?
    אף אחד לא פירט עדיין את רשימת הלקוחות.
    פוליטקיאים, רבנים, מקובלים….
    רק מי שיחדד עיניים היטב, ויגלה בעוד מספר חודשים כמה ל”וניקים, שפתאום הצמיחו כנפי עשיה, והחלו לזכות את עמ”י בחסדיהם – יוכל לנחש שהם משתייכים איכשהו לידיעה הדרמטית הזו.

    ואגב, כולנו אמורים לשמוח למשמע המשרד החדש הקורם עור ויח”צים.
    מספר קמפיינים הצפויים לעלות לאויר בקרוב, תרגומם מבחינתנו הוא, מתחרים לחוצים עד אימה, המחפשים את קולגותיהם של ביכלר וגל, דהיינו אותנו.

    רק שאלה קטנה מעסיקה אותי, ואני מתפלא שאיש עוד לא שאל אותה:
    איפה איש היח”צ והצללים אריה פרנקל בסיפור הזה?
    בגל ממש לא יודעים מה זה יח”צ. הם רק חיכו לביכלרים…
    (וזה שאף אחד לא שאל, אולי גם זה בכלל אומנות הצללים)
    או שאולי זה פשר ההסתייגות כי “החברה לא תעבוד מול לקוחות מסחריים וחברות כלכליות”?
    האמת, קשה לקרוא לזו תשובה.

  13. הייתי קורא לזה ‘ירידת שפל’ של פרסום גל
    משרד כזה חשוב צריך להגיע לפישרים האלו???

  14. למתחרים של לקוחות הביכלרים – אני פנוי להצעות.
    כל סכום שהביכלרים יציעו לכם תמורת יח”צ, אצלי תשלמו מחצית מהסכום.

  15. @ יחצ”ן צמרת:
    טלפון? משהו?
    והייתי רוצה גם לברר עליך.
    מי מייחצן אותך?
    ; )

  16. אתה לוקח חצי מהביכלרים או חצי מהביכלרים בתוספת הכיס של גל?

  17. לפחות ממה שאני שומע יש כמה לקוחות כבדים מאוד שם שחתומים בחוזים, לדעתי זה הולך להפתיע בגדול ולהיות הדבר הבא,

    דבר אחד חשוב לציין פה, הביכלרים לא ממציאים פה ומגלים את אמריקה, זה לא המצאה חדשה, זה קיים היום על ידי איזק, קרויזהר, ירח טוקר, קובי סלע, שושו תורגמן, לרנר וכו’,

    אבל ברור שיענקי ביכלר ומאיר גל יזיזו פילים פה בחודשים הקרובים.

  18. אין ספק שאחרי התאחדות שכזאת כנראה שגל אורן לקראת פשיטת רגל מה זה גוף חרדי מאיז להתחבר אם אחד הגופים הכי מנודים בציבור החרדי(ביכלר) אני רואה זאת כשדרוג עצום לביכלר וכירדה לא נורמלית לגל אורן הם עוד ישלמו על זה פשוט פותחים יחצי ציבור לרבנים תתבישו לכם אתם הכנסתם את הסטיגמה הזאת של יחסי ציבור לרבנים תסתכלו מה קורה בדור הזה בגלל זה והחכמים מגל אורן באים לעזור טפשים תברחו מזה כמו מאש זה מסוכן מאד

  19. אני חושב שהם עומדים מאחורי הקמפיין החדש של אריה דרעי, ושיכחישו עד מחר!

  20. @ ישראל:
    אז נכון שאין אצלנו ליב”ה. גם נכון שאין לימודי חול אינטנסיבים. אבל למען ה’, איך אתה מצליח לנשום בתוך כל הטקסט הארוך שכתבת?
    למה לא לשתול אף נקודה, פסיק, סימן קריאה – משהו קטן אבל מלמד הרבה על הכותב?! על שגיאות כתיב נשוחח בשיעור הבא.

    מתנצל אם פגעתי לא התכוונתי.
    מתבייש כשחרדים כותבים ללא תו תקן מינימלי.

  21. בושה וחרפה לגל אורן,
    עוד מעט גם ‘חונה’ דיטש יפתח לי משרד יח”צ
    חה חה חה….

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן