מאז רכש יגאל רווח את ‘טריו’, המון כותרות הופרחו לאוויר במטרה לגלות מה יעלה בגורלו של תקציב הפרסום מבית ‘פרוקטר אנד גמבל’. בדיווח האחרון שפרסמנו ב’פאקשעוויל’ בנושא, כתבנו כי התקציב יטופל במשרד היח”צ ‘שטרן אריאלי’ ומודעות הפרסום יעברו למדיה באמצעות ‘בולטון פוטנציאל’. מידע זה לא אומת על ידי החברה עד עצם היום הזה.
היום, ‘פאשקעוויל’ חושף בפרסום ראשון את החלטת החברה. ‘פרוקטר’ הבינה כי תצטרך לפרסם במגזרים באמצעות מחלקות ייעודיות ולא יעזור לה להפקיד את התקציב במשרד כללי, טוב ככל שיהיה. אחרי שמחלקות ייעודיות נפתחו במשרדים הרלוונטיים, ‘פרוקטר אנד גמבל’ הודיעה רשמית כי תעביר את ניהול פעילות הפרסום, יחסי הציבור והקד”מ שלה במגזרים לסוכנות יחסי הציבור ‘שטרן אריאלי’ ולקבוצת ‘פרומרקט’.
- לצורך הפעילות החדשה הקימה ‘שטרן אריאלי’ חטיבה לתקשורת מגזרית תחת השם ‘מוזאיקה’, בניהולו של שימי המיאס (לשעבר פלנר ב’טריו’), מומחה לשיווק והתנהגות צרכנית ובעל ניסיון בפרסום ושיווק מגזרי. ‘מוזאיקה’ תציע שירותים הוליסטיים הכוללים אסטרטגיה ומחקר, קריאייטיב ופרסום, תכנון מדיה, יחסי ציבור וקשרי קהילה למגזרים החרדי, הרוסי והערבי ותעבוד בשיתוף עם אנשי מקצוע מומחים בכל אחד מהמגזרים. האחראים על הפעילות במגזר החרדי: משרד הפרסום ‘אג’נדה’ בבעלות שרה’לה ובועז פוגל.
שרה’לה, מזל טוב.
“תודה תודה”.
מתי מתחילים בפעילות?
“כבר ברגע זה”.
ומתי נראה בעיתונים?
“כל מה שתראו החל מהיום זה עבודה משותפת שלנו ושטרן אריאלי”.
באיזה מותגים תטפלו?
“אריאל, לנור, טייד, ביומט, הד אנד שולדרס, פיירי, פמפרס, סוויפר ועוד”.
שיהיה בהצלחה ואל תשכחו לעדכן אותנו על קמפיינים חדשים.
“בעזרת השם”.
- קבוצת ‘פרומרקט’ תקים חברת בת שתטפל בתחום החרדי. בראש החברה יעמוד חזקי חורז’בסקי, אשר כיהן בשש השנים האחרונות כמנהל תחום המגזרים בחברת סלקום. החברה החדשה, בבעלות חזקי חורז’בסקי וקבוצת ‘פרומרקט’, תתמחה במתן שירותי שיווק וקידום למותגים במגזרים השונים תוך שימוש במתודות חדשניות של קידום מכירות ומגע ישיר ואישי עם לקוחות.
חזקי, מזל טוב. רק פרוקטר או שיש עוד לקוחות בקנה?
“לא יכול להרחיב עדיין, רק התחלנו. אבל כמובן, נטפל גם בעוד לקוחות. פרוקטר הם הלקוח הראשון איתו אנחנו מתחילים”.
מתי נראה את הפעילות של פרוקטר?
“במיידי. עוד לפני פסח”.
בהצלחה רבה.
סופי בלום, מנכ”ל פרוקטר אנד גמבל בישראל: “שטרן-אריאלי ופרומרקט מלווים בהצלחה את פעילות יחסי הציבור והקד”מ של פרוקטר אנד גמבל ישראל למעלה מעשור. על רקע הרחבת יכולותיהן והתמקצעותן של כל אחת מהסוכנויות אל תחום המגזרים, ולאור היכרותן רבת השנים עם אופי הפעילות של פרוקטר אנד גמבל, החלטנו לפעול יחדיו בתחום זה. אנו מאמינים כי השרות שיינתן על ידי פרומרקט ושטרן אריאלי הן במגזר הכללי והן במגזרים יהיה חדשני, הוליסטי וסינרגטי”.
16 תגובות
סחטיין לשרה’לה מגיע לה תותחית!!!
כל הכבוד! כמו שאמר המרואיין האנונימי השבוע: לקוחות גדולים יעברו למשרדים חדשים אם יוכיחו יכולות.
הרבה הצלחה לשרה’לה פוגל ולבעלה בועז.
חזקי חורזו’בסקי עזב את סלקום? מישהו יודע?
אגב פרוקטר, התקציב לא נפל רחוק מהעץ.
אחרי שטופל בטריו הוא עובר לידיו של שימי התותח (טריו לשעבר).
הרבה הצלחה לכל הנוגעים בדבר!
חשיפה, נו, זה קומוניקט בנאדם. תרגיע עם הסופרלטיבים.
אתה מחדש, חושף, מגלה, חוקר, אבל מכאן ועד לעשות מהקומוניקט הזה פרסום ראשון וחשיפה הדרך ארוכה.
בהצלחה לך, שרה’לה.
בהצלחה רבה לכולם!
את שימי המיאס אני מכיר ממסגרת עבודתנו המשותפת.
מעולם לא פגשתי איש שאינו דתי וחרדי אבל מכיר את המגזר הזה ברמה כ”כ גבוהה.
אני בטוח שהוא הולך לעשות בית ספר להצלחה…
(תרגישו חופשי גם אתם להתחנף, אם בא לכם…)
– איפה כל אותם משרדים שקשקשו במשך מספר חודשים שהתקציב של פרוקטר סגור אצלם???
– מסתבר שלא רק שברמן הלפרט בכלל לא יטפלו בפרוקטר (כמו שהם טענו בעבר), אלא שלפי הפירסום אני מבין שאפילו את הקדם הם לא יעשו, אלא פרומרקט יעשו אותו ביחד עם חזקי חורז’בסקי.
מענין לראות את התוצאות.
מקווה שלא יאכזבו.
עם כל הכבוד למשפחת פוגל הנכבדה (ויש לי המון כבוד אליהם..), הסיפור הזה נשמע לי מופרך וגדול מדי בשבילם. כולה משרדון קטן שעוד טרם התנסה עם לקוחות חיים (קטנים כגדולים) באף קמפיין רציני וראוי לשמו, מה לעזאזל הם יוכלו לייעץ לחברה בסדר גודל כמו פרוקטר אנד גמבל על שלל מותגיה ועוד לעבוד יחד פרומרקט (רק חברת הקד”מ הגדולה בארץ)?
אם היו אומרים לי שאחד המשרדים הקטנים אך המוצלחים בסגנון מותג בפרסום, מנטה או אפילו אגס קיבלו ג’וב כזה, ניחא, אבל משפ’ פוגל עוד בחיתולים כעצמאיים איפה הם ייתנו פה את הכתף המקצועית לחברות בסדר גודל כזה, וואלה תהרגו אותי אני לא מצליח להבין..
נשמע מופרך מדי, אך איחוליי לזוג פוגל ושיראו רק הצלחה בכל מעשה ידיהם!
@ חיים:
ברמן הלפרט… הצחקת…
מזל”ט גברת!
יש כבוד להרנופים 😉
ורק אני שואל מה פה חשיפה
ההודעה לעיתונות יצאה ב11 בבוקר ופה זה מפורסם ב2 בצהריים.
זו חשיפה?!
כיף לראות איך האנשים הטובים באמת בתחום, גדלים.
שרהל’ה, מקצועיותך ונועם הליכותייך ידועים לכל. המון הצלחה!!!
שימי ב. כתב:
אכן כן, משהו פה נראה מאוד מוזר.
וניסוח הפוסט מתחמק מהגדרת התפקיד של “אג’נדה”
הרי אם מוזאיקה היא שלוחה מגזרית של ‘שטרן אריאלי’ והיא אחראית “על על כל השירותים ההוליסטיים כאסטרטגיה ומחקר, קריאייטיב ופרסום, תכנון מדיה, יחסי ציבור וקשרי קהילה”
אז מה נשאר בדיוק לפוגל לעשות?
רמזדק, לפי מה שאני מבין
כמו שגדי מרגלית היה מנכ”ל טריו ומווטי קוטיינר היה מנכ”ל השלוחה החרדית
כך אג’נדה יהיה אחראיים על המחללקה החדרית במשרד מוזאיקה
מיים שקטים חודרים עמוק…..
לכל המתרעמים למינהם ,אפשר לחשוב כמה מקצוועיות יש במשרדים הגדולים שס”הכ עם כל הכבוד שיחק להם הטיימינג והיזמה הכן ברוכה שיש להם….
אנשי קראייטיב הם אחד על אחד מלוקטים כמה בדור -המשרדים הדולים הם כולה תחנת המוניות שלהם….אלה המלקטים ומפיקים פרסום וקרדיט מעבודתם של שכיריהם…
בהצלחה רבה ומופלגה לשרל’ה פוגל ….. שירבו יוזמות של אנשי קראייטיב ועוד יותר תרבה ההכרה בכישוריהם מצד החברות המפרסמות!!!!
אולי ככה משרדים גדולים הנחים על הובש הכמעט מחניק של יצירתיות מקומצת יתחילו להזיז את
עצמם ולהבין שיש כאן מלחמה -ובאמת עזבו אתכם מתקציבים וגרפיקאים יש כאן
מלחמת מוחות..נטו!
אני בתור לקוח מרוצה של “אגנדה” שהיא מטפלת בחברתי ( על כל המשתמע מכך…) לא מבין מאיפה מגיע כזאת כמות של קינאה ורוע??? במקום ללכלך על אחרים אולי פשוט תתחילו לעבוד ואז אולי חברות כמוני יקחו אותכם לעבודה ואם אתם ניסיתם ולא מצליחים ( קורה…) אולי פשוט תעברו ענף?! בכל מקרה מתוך השורות אני קורא שהם ממש מקצוענים ממש צוות מנצח! וכל השטויות שנכתבו בלי לזלזל בכותב זה או אחר… זה מקינאה נטו!
בכל מקרה אל תשברו תמשיכו ללכלך גם פירסום רע זה פירסום ; – )