מודעה שהכין בועז שרון מסטודיו כישרון לחנות ירקות שכונתית, לקראת פסח, רומזת שהירקן המפרסם מסוגל למנוע התקפי חרדה מיותרים. כל מה שעל המקומיים לעשות זה לרשום מאחורי הפלאייר את רשימת הירקות שהם צריכים לפסח ובעל החנות ידאג שהם יקבלו את המשלוח עד הבית חינם, תוך הקפדה על כללי הזהירות המתבקשים ערב פסח – ועוד בהכשר רבני. אני אהבתי. מאוד.
קרדיט • קופי: שחר צייגר • עיצוב: בועז שרון
7 תגובות
אחלה מודעה!
פעימות הלב שלי מתאימים לויז’אל מרוב הנאה.
בא נגיד שהרעיון הכולל לא משהוא, ירקות מליצים נו נו!
אבל הויז’ואל המוצלח מכפר על הכל
מוקצן אבל בסדר.
יפה מאוד!
קצת ויזואל גם של פירות וירקות היה מביא גם ריח של פירות וירקות, אבל פ’סדר. ויתרנו.
מזמין ומעודד
אהבתי מאוד!
מה שמוכיח שעבודות מעולות לא חייבות להגיע דוקא ממשרדים גדולים.
חזק
לפעמים המעצבים הקטנים מביאים לתוצאות גדולות!!!!