קוראי ומנויי העיתונים הגדולים – ‘יתד נאמן’, ‘המודיע’, ‘משפחה’ ו’מקור ראשון’ – קיבלו בסוף השבוע שעבר כרטיס נטען חדש מבית ‘פלדהיים’, הלא הוא ‘ספי’. לכאורה, המהלך נועד לשבור את הרשת המתחרה, המנסה לשווק את הכרטיס שלה בכל דרך אפשרית.
המהלך הגאוני של ‘פלדהיים’ הכניס את סניפי הרשת לכוננות ספיגה. ביום שישי האחרון, ביקשתי לרכוש סט ‘אגרות משה’. הגעתי לסניף הדגל שלהם, ‘סופרסטור’, שם נאמר לי שהסט אזל מהמלאי. ביקשתי לדעת באיזה סניף אוכל למצוא אותו ואחרי בדיקה במחשב אמר מי שאמר שהסט אינו בנמצא, גם לא בסניפים האחרים. עד כדי כך הצליח הכרטיס הזה? “בטירוף. בלי עין הרע”, אמר המוכר. ככה זה כשהמבצע טוב, ההפקה נכונה ומשרד הפרסום עובד במלוא המרץ על התיק הנכון.
למתעניינים: אחרי בירור קצר ובדיקת מחירים, רכשתי את הסט בחנות קטנה, בסמטה הקטנה הסמוכה ל’פיצה אורי’ בגאולה – ‘ויסבקר ספרים’.
קרדיט • משרד פרסום: גל אורן bsd • מנהל שיווק ופרסום: משה ארלנגר • מנהל קריאייטיב: נדב שגיא • קופירייטר: מנדי פרומר • ארט: ואדים טופליצקי • תקציבאית: הניה שוחט
26 תגובות
הכי משמח הוא שאתה מחפש אג”מ…
אין 0. מהלך מבריק.,
מסתבר לי עכשיו שגם ב’ספי’ שלהם אין 0…
וכל כרטיס טעון באמת בכסף.
גדול!
מצטרף לנינארי,
העיתונים הגדולים?
היכן המבשר?
מהלך מבריק!!!!!!!!!!! ואו
רעיון וביצוע פצצה.
מוישה, שאפו.
גאוני!
נראה כפוסט ליקוק
סורי לא התחברתי…
מדבריך נשמע שלא מצאת אגרות משה בגלל שכנראה זה היה הספר היחידי שהיה אפשרי לקנות עם הכרטיס ולכן הוא אזל מהחנויות,
כלומר זה לא שבאת לחנות ואמרו לך המבצע היה כזה מוצלח ולכן לא נשאר לנו אף ספר באף חנות…
בקיצור אם דווקא אגרות משה לא היה באף סניף, אז נשמע יותר שהם מסוכסכים אם המו”ל …
בכל אופן אני לא מבין מה ההבדל בין הכרטיס שלהם לבין הכרטיס של אור החיים, חוץ מהרעיון הגאוני לקרוא לכרטיס של חנות ספרי קודש, בשם של מדריך טיולים עם סנדלים תנכיות.
השם של הכרטיס, ילדותי (מי זוכר את ‘איפה ספי?’ אהה, סליחה ‘אפי’?)
הרעיון, מתבקש
הביצוע, סוף הדרך!
אינסרט, מושקע ביותר ללא וויתורים ברמת ההדפסה הגימורים והכרטיס שמחולק עם כסף אמיתי טעון, מהלך מעולה.
כל הכבוד, רק חבל שלא השקיעו מעט יותר זמן בשם של המוצר.
וואלה, יש אנשים שמה זה לא מפרגנים, כואב להם לפרגן.
משה, כל הכבוד. מהלך מבריק במיוחד!
המהלך מצוין אבל השם באמת מזכיר מזרחניק מגבעת שמואל.
תמיד אמרתי שהשם מזכיר מוסכניק מרוקאי P=
אבל העיצוב (חזקה על נדב וואדים) סוף הדרך. וגם המבצע אחלה רעיון – (מלבד העובדה שצריך לקנות כדי לבדוק כמה מכיל הכרטיס..)
מישהו כבר גילה אצלו בכרטיס את ה5000 שקל?..
שווימר כתב:
או של כתב פרסום כלשהוא…
שוחט’ס
התלהבתי
כמעט כמו מהיין של חיודילי.
Like:)
שזופה כתב:
@ שזופה
שוחט’ס מחכה בסבלנות לחיודילי.
המבצע של פלאפל ששון, מנה ב7 שקל, כל כך צליח, עד שלא מצאתי אפילו תפוזינה אחת בבאסטה. בסוף קניתי אותה בבר-כל שליד הפלאפל.
🙂
ספי שמפי.
נכנסו לשחקן הראשי ‘אור החיים’ מתחת למ’שמו.
רוצים מלחמה? תקבלו אותה באמאמא של סופרקלוץ.
חכו, חכו מה קובי והחבר’ה יעשו לכם. נביא לכם בהפוכה את ההברקה הבאה שלא תוכלו לחקות אותנו כילד מנוזל וכקוף אחרי בן אדם.
ותמוה על חוצניק, מתחכך מס’ 1, שכשהוא רוצה הוא יודע מתי להעביר ביקורת מקצועית. הפעם, לא משמיע שום ציוץ ביקורת על אפס יצירתיות מצד גלורן ששרגו את יכולות הקופי-פייסט שלהם.
מגוחכים.
@ המלקק (מלעירע):
ביג לייק לחבר’ה בגלורן ובפלדהיים
אבא שלי אמר לי שכשמישהו מגיב בקללות ובשפת ביבים, כנראה שהצד שכנגדו הוא הצודק
כשאני רואה כאלה תגובות מרופטות ורדודות, כנראה שהם באמת הצליחו במהלך שלהם.
@ בלן:
זה דווקא נראה שהוא פירגן לגלורן
בלן כתב:
@ שווימר:
אחד הטוקבקים. האאאאאאאאאטובים!
הצחקתם.
ספי זה קופי רדוד? אין נער שלא זוכר אותו מתוך שינה.
ואלו שלא מפרגנים, שבטוחים שאור החיים המציאו את הגלגל, ווקשה אל תזלזלו באינטליגנציה של מועדון לקוחות סטימצקי.
מהלך וביצוע מעולים, והטיימינג, אוי הטיימינג פשוט מושלם.
מבחינת הטיימינג היה מתאים יותר לקרוא לו “פסי”…
b@ דוד45/b:
אהבתי !!