לפני כמה שנים זה לא היה עובר בשקט. משפחה חרדית מאכלסת חמישה ילדים בלבד? אבל היום, אפעס, תוכלו לראות את הקמפיין הזה ביתד נאמן ואפילו בהמודיע (המבקר, לטיפולך). כל אחד “הכי נהנה” בדרכו – וכבר נאמר חנוך לנער וכו’ – וכשאנחנו מדברים על הנאה, הכוונה היא להנאות גשמיות, כמובן. אין את איציק, נניח, ש”הכי נהנה” מלימוד משותף עם אביו בליל שבת. ראש המשפחה נותן לילדיו דוגמה מצוינת כאשר מעיד על עצמו כי הוא “הכי נהנה” ממנוחה ושלווה שרק מרפסת במלון מפואר מול הים יכולה להעניק.
ברגע של רצינות, נתיימר לפתוח דיון קצר: אחרי הכול, מדובר בקמפיין יפה וצבעוני. האם כל קמפיין חייב להיות “חינוכי” או מושתת על ערכים אמיתיים? תגידו אתם.
קרדיט • פרסום: תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: משה איצקוביץ • קריאייטיב: מירי מאיר • ארט דירקטור: בנימין קריספין • מנהלת תיקי לקוחות: שרי בר ששת • תקציבאית: יהודית רוט • יח”צ: מטי שפיצר (וינברג)
12 תגובות
לא הקיץ שלי. סורי.
לשעיה יש 5 ילדים, זה כל הסוד. משפחה לדוגמא : )
אחרי הקמפיין החזק של טורנדו, (http://www.yr.co.il/blog/?p=9504)
….נישטקושע
זה חמש בועות ושישה ילדים, חוצניק.
לעצם שאלתך, לפעמים זה “דבק מדריכות” לתקוע לימוד ותפילה לכל חור, בפרט כשהוא כה גשמי כמו מזגן. מזגן זה קיץ, אבטיח, ים, שמש, חופש.
להפך, ניכרה מחשבה “מתוך המגזר” על מושגים שרלוונטיים לכל דוס באשר הוא, בלי התאמצות מיותרת.
הקמפיין צבעוני ויפה. (למה רק המזגן בעמוד השני כה רבוע וישן?)
@ פוטנציאלית:
חמישה ילדים. ספרתי, נו.
מרוב בעלי תפקיד לא רואים כלום
אורן,
מרוב קנאה אתה נהיה כלום.
תנסה מדי פעם לפרגן אפילו שאתה חושב שאתה המצאת את החכמה
תאמין לי שזה יתן לך תחושה טובה ויפיג את המרירות הטבעית באופי שלך.
טוב נו, אני לויאלי לגמרי.
וזה באמת טוב, קייצי צבעוני מרענן בלי טבלאות עמוסות נתונים שאפשר לקרוא רק אם באלקטרה על 18 מעלות.
ומירי מאיר (שוב) מוכיחה שהגאונות היא בפשטות.
שבוע טוב וחם. אני הכי נהנה..
אה ומוטי,
אטו תנא כרוכלא ליזיל וליתני?
היי תוצאות,
לא ראינו אתכם הרבה זמן, במיוחד לא בקמפיין כל כך נקי ומוצלח….
אחד הקמפיינים היותר מקסימים שראיתי בתקופה האחרונה. מרענן מושך עין ויוצר הזדהות עם המותג.
לדעתי זה שם בצל את ההתנצחות בין טורנדו ותדיראן מי חוסך יותר בחשמל. סתם מענין איך יכול להיות ששני חברות טוענות שהן יותר חסכוניות זה לא ניתן לבדיקה?
הגרפיקה טובה ויפה… הרעיון פחות מעניין.