הבוקר הזה, יום צום – יום בו הוכתה העיר, נפתח גם הוא בפרינט פרי מחשבה, עליו טרחו ועמלו צוות הקריאייטיב של ‘מותג בפרסום’, עבור תחרות איכות הסביבה שהפיקו באגף השיווק של ‘המודיע‘ לרגל הוצאת מגזין פיננסים השנתי • כל דבר בטבע חוזר אלינו לבסוף. אהבה שנאה, וגם מיחזור. ההבטחה הפרסומית: אם נתאמץ, נראה לבסוף את פרי מיחזורינו. • אז תחשבו רחוק, בסוף תראו ירוק – זה שווה!
זו גם ההזדמנות להציג בפניכם את השפצור והשדרוג של לוגו ‘מותג’ שעבר מתיחת פנים וטיפול צבע לכבוד השנה החדשה. בהצלחה!
4 תגובות
שלוש מילים
אחלה
אחלה
אחלה
סוף סוף, יציאה!
וואי גמרתם אותי אני מת מצמא את אתם מפרסמים דברים כאלו בצום?
גרוע
מאוד גרוע
מאוד מאוד גרוע
וכל המוסיף….גרוע.