לפני שנה עבר התקציב של כרמית מהמחלקה החרדית של ‘מקאן אריקסון’ למשרד הפרסום ‘אפיקים’. לפני שנתיים הבאנו כאן בבלוג את קמפיין ‘לני’ שיצא בדיוק בתקופה הזאת שלפני פורים. אז זה היה מבצע על סופ”ש בכינר וכסף מזומן, הפעם זה על דיסיק מקפיץ לפורים. כנראה שהטיימינג של משלוחי המנות עושה טוב לתקציב, ופעם בשנה אנחנו זוכים לקמפיין שעולה לאויר מבית כרמית. חודש טוב.
מנהל קריאייטיב: עמיחי עשהאל. ארט דירקטור: אור רייכרט, קופי: ציבי צוקר
21 תגובות
יפה
קמפיין מעולה?אנחנו לא קצת גולשים????
חזק. קופי קולע!
העיצוב חמוד
והכותרת מדליקה לגמרי!!!
ציבי,
תמשיכי לעשות כבוד!
ציבי כל הכבוד
מישהו יודע אם זה היה גם בהמודיע?
מישהו שם באפיקים יכול רק להסביר מדוע ולמה ביתד התווסף מתחת לעמוד הצבעוני הלזה ‘עמוד זה טעון גניזה’?!
ציבי, עלי והצליחי!
ציבי, המשיכי לעשות חיל, עלי והצליחי!
חוץ מקופירייטרית תותחית,
אין הרבה לחפש באפיקים.
אהממ אהממ
ציבי עלי והצליחי
ציבי את תותחית
ציבי את מדהימה
ציבי שיחקת אותה
רק אני חושב שכל קשר בין הסופרלטיבים הנ”ל לכותרת החובבנית והבינונית מקרי בהחלט?
משחק מילים סטייל עיתון בית ספר.
ציבי, לא מספיק לגייס את כל המשפחה כדי לטקבק. או שיש לך את זה או שאין לך.
המשך ישיר לעיצובים במקאן. לא השתנה כלום וזה נראה בהחלט יפה אם המבצע די מעפן
בלאגן אחד גדול,
עם כותרת.. שכבר היטיבו להגדיר אה.. טוב ממני.
חבל שלא העלו את זה לחו”ד בפרוג.
אפעס תובנה?
איזה חידוד?
סתם משחק מילים 🙁
מי זאת ציבי? 🙂
אורלי דמרי כתב:
ציבי היא הקופירייטרית היחידה באפיקים.
ומי שלא מבין מה זה אומר, או שהוא סתם מתוסכל וקנאי
כדאי לו להכיר אותה!
אחד הלקוחות, לקחת את הדברים למקומות לא נכונים. חלילה לי מלזלזל.
וח”ח לציבי.
ציבי היתה כזו מאז שהיכרתיה,
למדנו יחד בסמינר.
צריך לדעת לפרגן, בין אם אתה מהמשפחה ובין אם את קולגה…
עין טובה- מטיבה לך, כן תהיה לני וגם לכם…
(ציבי- בילינו יחד בגן החרציות, במקום בהקבצה במתמטיקה, מזהה?)