המבצע של לני לא שונה ממבצעים גדולים אחרים, שכולנו מכירים. אוספים עטיפות, חשבוניות, פקקים וכל הוכחת קניה אחרת וזוכים בפרס כזה או אחר. הצבעים של המודעה עזים. יפים. מתוקים. מקסימים. בולטים. אין כאן יותר מדי קריאייטיב, יש כאן מודעה מכירתית ואין שום סיבה שהיא לא תעבוד כמו שצריך. הדמות “לני” של כרמית המתנוסס על אריזות הממתקים, נתפס כחבר טוב של הילדים ועל פי עדות אנשי החברה, רבים פונים אליהם על מנת לקבל פריטים של לני לצורך תחפושות לפורים. נו? מישהו שם במקאן מתכוון לייצר תחפושות?
12 תגובות
היי, הלוווווווו!
אופו הקרדיט של מקאן???????
אופו סמל הכשרות של העיידה? למה כתוב רק המוצרים וכו’?
ומי זה לני? זה לנו או לצרינו?
ומה זה הבס”ד הזה במעלה המודעה? זה אמור להחליף את המזוזה בדלת שלני נכנס בה ככוכב רוק חרדי בהכשר משמרת החושך?
העיצוב הכללי יפה ומתאים בול לקונספט. אבל למה יש לי חשש שלא לחינם נעדר הקרדיט של מקאן. יש כאן יותר מדי סימני שאלה ותמיהות.
אומנם לא זו הדמות שהייתי מעדיפה להכניס הביתה…
אבל המודעה בהחלט מושכת את העין.
והפרסים עוד יותר.
הוצאת לי את המילים מהפה….
חיימקה תרגיע,
יש קרדיט של מקאן עיין ביתד נאמן יום ג’
המבצע גרוע! רק למי שיש הכי הרבה עטיפות? מה? כמה? למה?
לא בדקתי. אך בהמודיע מסתמא לא הייתה נכנסת כזו מודעה.
לא ראיתי ת’פרסום ואנני יודע באיזה עיתון פורסם.
אבל גם אם יתד יפרסמו מודעה זו זה ישאיר סימן שאלה!
חושבני שהיה צריך פה פרסום מגזרי.
ותמהני על הבד”ץ שידוע גם במתן הכשר רק על אריזות המתאימות לקריטוריונים שאפילו רואים שינוים של סמלים אישים כמו קרלו ובאדי. ובעלית וכדו’
הפרסומת עצמה טובה.
אך לא למגזר שלנו וזה כבר הפריע לי בפרסומים הקודמים שלני הופיע שם ג”כ.
צודק.
איך שאני מבין הסמל של הבד”ץ לא מופיע במודעה מטעמים כלכליים, ודו”ק…
לצערנו ולבושתנו יש הכשרים על הכל עיין ביסלי חריף עם דמויות הרבה יותר חילוניות עם הסלוגן “ת’פרק את העצבים שלך על ביסלי חריף” או משהו דומה וכמו”כ ה”פוגים” של במבה שוש עם מושגים וערכים טלוויזיונים ועוד. הלוואי והיו ההכשרים נותנים שימת לב פרטנית כנדרש לעטיפות ולמבצעי המוצרים בכדי שיתאימו לערכי המגזר.
הפרסומת עצמה מאוד נחמדה וקורצת.
נשאלת השאלה, האם הורה חרדי יהיה מעוניין שלני יגיע לביתו לבקר את ילדיו. (:
תפילין אדומות בגודל XXL כמו תמיד רק אלוויס פרסלי המלך יכול
יש טוענים שהוא עדיין חי, טוב לדעת שגם התגייר
גם הקרייאטיב, גם הסלוגן, גם הדמות, וגם… השאלות במשחק.
זקוקים לחיזוק משמעותי כדי שיתאימו לילדי החיידרים.