בשבוע שעבר, פרסם ידידי חיים גיל בעיתון ‘מרכז העניינים’ אודות סגירתו של משרד הפרסום הצעיר ‘נוחעם’.
אחרי שאחד הגולשים טרח לשלוח לפאשקעוויל סריקה של מדור ‘מדיה’, וקראתי, שפשפתי את עיניי. דקות ספורות מאוחר יותר, מצאתי את עצמי מנסח מייל לחיים גיל, בו אני תוהה, מדוע הוא כתב שהלקוחות עזבו את המשרד בשל חוסר האפקטיביות של הקמפיינים, בזמן שכולם יודעים שאין לקוח שעזב את נוחעם אחרי קמפיין, בשל חוסר האפקטיביות שלו.
כדוגמה ללקוחות בולטים ולקמפיינים שכולכם זוכרים, הזכרתי את מקסי הלט, קדם, רש”י כפשוטו, מצות אירנשטיין ועוד. איזה לקוחות עזבו את המשרד בשל חוסר אפקטיביות?
עוד קבלתי בפניו על שציטט תגובות לא מחמיאות במיוחד מבכירים בענף הפרסום בלי שהתבקשו להזדהות, כאחרוני הטוקבקיסטים המתוסכלים, ועל פרסום העובדה כי המשרד נסגר – למרות שהיה ברור גם מתגובתו של נוחעם וגם מהרוחות שסערו סביב פרסום הידיעה המרעישה כאן בפאשקעוויל.
אציין, כי לפני ששלחתי את המייל הנ”ל, שוחחתי ארוכות עם נוחעם. אחרי שהבנתי שהוא לא התבקש להגיב לידיעה שהתפרסמה בעשרות אלפי עותקים, ידיעה שלא ממש החמיאה לו, ביקשתי הבהרות מחיים גיל.
השאלות ששאלתי היו, בקיצור, אם הוא קיבל הנחיה ממנהלי העיתון לכתוב נגד נוחעם במכוון, מדוע לא ביקש תגובה, ואיך זה שיש כל כך הרבה נתונים שגויים ושקריים בידיעה אחת.
תגובת חיים גיל
“כמנהגי, גם כתבה זו שיש בה עניין לציבור נכתבה ברגישות מקסימאלית ולאחר בדיקת הדברים. ציטטתי את תגובתו הרשמית של נוחעם שהופיעה אצלכם. כל ניסיון לרמוז על מניעים זרים לכאורה, הוא ניסיון נואל ופסול”.
תגובת משרד הפרסום נוחעם
אנו מעריכים ומוקירים את נוחעם ברזסקי מייסד המשרד, וכל פגיעה בו, לא רק שאינה קשורה אלינו, אלא פוגעת בנימי נפש המשרד ובצוות העובדים. למיטב ידיעתנו, רצונו הכן של נוחעם ברזסקי הנו בהמשך פעילות המשרד בדרכו הייחודית שהתווה, רצון שהביע אף בפני צוות העובדים ובבקשתו ללקוחות עם פרידתו מהם. אנו מאמינים כי אך שגגה נפלה במדור, ויודעים כי המציאות בסופו של דבר היא הקובעת.
תגובת נוחעם ברזסקי:
כעיתונאי לשעבר נחרטה בעצמותיי האתיקה העיתונאית המובהקת שמחייבת לבקש תגובה מנשוא הכתבה. צר לי שהכתב הנמרץ לא השכיל לבקש ממני תגובה לנאמר בגוף הכתבה. שוחחתי עמו על כך והצגתי בפניו את אי-הדיוקים, בלשון המעטה, שמילאו את הכתבה.
גם בכתבה שפורסמה היום ע”י חיים גיל בענייני, אחרי שיחתי עמו, לא טרח לבקש תגובתי, וגם שם נפלו אי דיוקים מהותיים. תקוותי שבעתיד ידע לבקש תגובה מנשואי כתבותיו כנדרש וכמקובל בכלי-תקשורת המכבד את עצמו.
לגופם של דברים: כאשר “פרסומאים וותיקים ידועי שם” מצטטים את עצמם בעילום שם, הדבר מעיד בראש ובראשונה על תחושת הקלה שלהם עם פרישתי, הקלה במירוץ התחרותי שנפתח מחדש בעקבות השפה הפרסומית השונה של המשרד בראשותי ושל כלל העובדים המופלאים בפרסום נוחעם עד הנה, אך מאידך מעיד הדבר על פחד שגורם להסתתר מאחורי מעיל טוקבקיסט ולשחרר מתוך בונקר חרצובות לשון. במגמות לתקשורת לומד כל דרדק אשר מי שחזק בדעתו אינו מפחד לדבר בשמו. ולעומת זאת, המסתתר ויורה מובל בהכרח על ידי אינטרס.
אם ניתחתי נכונה את מסיכת “עילום השם” והפחדנות שבעקבותיה, הרי יצטרכו להסתתר תחת שמם עוד זמן רב. בכוונתי להמשיך להשפיע על תחום הפרסום בצורה זו או אחרת כבר בעתיד הקרוב, בסייעתא דשמיא.
לא אני האיש שאחתום על עיסתי ועל הצלחות המרשימות של המשרד בשנה ומחצה של פעילות אינטנסיבית ומקצועית. מוזמן כל אדם לפנות אל הלקוחות הרבים ולשמוע זאת מפיהם.
עד כאן תגובתו של הפרסומאי נוחעם ברזסקי
ולאחר הדברים האלה…
הבוקר, פרסם חיים גיל ידיעה נוספת בנושא ‘נוחעם’. הפעם, הוא הביא לידיעת קוראי ‘מרכז העניינים’ את סיפורו של המנכ”ל החדש לנוחעם “המשודרג”.
שימי קראוס, אם תהיתם, הוא המנכ”ל הנכנס. וכך מעיד על עצמו קראוס: “אני מגיע מתחום העסקים. יש בבעלותי מספר עסקים, ניהלתי מספר חברות ועסקים במהלך השנים, יש לי ניסיון רב בהנעת מערכות להצלחה ושיקום עסקים בקשיים. מכיוון שכך, אני מכיר את מערכת השיקולים והצרכים של בעלי העסקים מהצד שלהם, ולכן אני בטוח שאוכל לנהל את אנשי הרוח והיצירה במשרד לטובת הלקוח”.
קראוס נשאל אודות הקורות במשרד, על כך הוא משיב כי המשרד נמצא בהליך של שיקום ושדרוג המערכת, קליטת עובדים חדשים והמשך טיפול של הלקוחות הקיימים.
הוא נשאל מה צופן לו העתיד, לכך עונה המנכ”ל החדש כי צפויות הרבה הפתעות בקרוב. לדבריו, נוחעם (האיש) ביקש מהלקוחות להישאר במשרד, והלקוחות קיבלו את דבר עזיבתו בצער, אך בהבנה.
רכש מדיה? עם הלקוחות החדשים אין שינויים, עם הלקוחות שצפויים להגיע, יהיו הרבה בשורות טובות. בנוגע לשם המשרד, האם ישתנה, השיב קראוס כי בתחילה חשבו להחליף אותו לשם יותר מקצועי, אך לבסוף הוחלט להישאר עם ‘נוחעם’, “בגלל הנועזות ופריצת הדרך שמבטא השם ‘נוחעם’ בעולם הפרסום”, כלשונו.
הידיעה במדור הפרסום של מרכז העניינים
43 תגובות
לפני כשנה, תלה חיים גיל על חבלי הכביסה של מדוריו ב’מרכז’ כביסה מלוכלת על ‘טרקלין יאקאב חשמל’&טורנדו.
בתחילה בנוגע לסגנון רכש המדיה של יאקאב, המשיך בתודעת שירות גרועה של יאקאב&טורדנו, ושוב ושוב, כחודש שלם.
שלחתי לו מייל לחיים, כאדם תמים. והאיש נשבע לי שממש לא היה שום דבר מכוון בעניין. רק שאז הוא פירט והסביר ושכנע. שאין כל קשר לזה שיאקאב חשמל&טורנדו לא מפרסמים במרכז העניינים! ונשבע בהן צדקו שהכל היה בתום לב.
כעת, בפעם הראשונה שסיקר חיים את נוחעם, הבהבו לי הוינקרים: ‘נוחעם’ מעולם לא פירסם במרכז העניינים. אבל פ’סדר. שבוע שני?
ועוד מחיים גיל, שנורא אוהב לכתוב בתגובותיו נגד טוקבקיסטים אנונימיים – והנה האיש מצטט כך בכיר פרסום אנונימיים…
אין לי אלא לחשוב, כי מדובר בסף הכל באדם הגון, שלדאבונו הרב, מערכת השיווק של עיתונו יושבת ומכתיבה לו כל מילה במדורו.
(כאן, אני כותב באנונימיות, בניגוד לשאר תגובותיי כאן)
אקדים ואומר כי נוחעם בחור מוכשר ומוערך ויצא לי לפגוש בו מספר פעמים והרושם שהשאיר עלי היה מעולה…אחרי שהצלחתי להוציא את המשפט המפרגן הזה תרשו לי, נוחעם הוא פרסומאי שעזב משרד וזו ידיעה בהחלט חדשותית שיש מן הראוי לדוש בה איזה זמן, אבל כמה אפשר להמשיך עם הפסטיבל? פרסום שונה? דרך מיוחדת? נו עם כל הכבוד ויש כבוד ולנוחעם יש עבודות יפות אבל בסדר זה תפקידו של פרסומאי, זה מתחיל להזכיר לי את החלילים סביב מסיימי כיתת הקופי אצל תרצה גרנות (אתם יודעים בדיוק על מה אני מדבר) אז נוחעם ידידי עלה והצלח בכל אשר תלך ויש לך על מה להישען…שימי קראוס כבר מסרתי לך באישי את אשר רציתי לאחל לך…מוטי ואריאל יאלה תתחילו למצוא חדשות אמיתיות כמו שאתם יודעים ובואו נחזור לפרופורציה.
ירוחם
(שם אמיתי)
@ ירוחם:
אתה יכול לפתוח בלוג משלך ולכתוב בו את כל ההגיגים שלך. בינתיים תן לנו להנות מהצלחת של הקישקע בתוספת קורקבנים. בקיצור תמכשיכו ככה.
אגב, אם כבר הזכרת את ACC רוב החבר’ה המוכשרים שלמדו שם לפחות יצא מהם משהו (מחלקם בכל אופן). משא”כ בוגרי לומדה לא בדיוק הסתדרו בעולם הגדול… משום מה..
זה לא פלא שזוהי הרמה ב’מרכז העניינים’,
גדליה, מתי תתפקח? אין מינימום של בושה?
ואני הכי אהבתי… את הציטוט מהמנכ”ל החדש:
יש בבעלותי מספר עסקים,
ניהלתי מספר חברות
ועסקים במהלך השנים,
יש לי ניסיון רב בהנעת מערכות
להצלחה ושיקום עסקים בקשיים.
ביקורת בלתי מוצדקת היא מחמאה מוסווית. כל התוקפים בעילום שם – ובמיוחד אם אין אמת בביקורתם – רק מנשאים ומגדלים את נוחעם, ולדעתי, אכן ראוי לו לגדול.
חבריה,בואו נכנס לפרופורציות, נוחעם בחור נחמד שניסה להקים משרד נחמד כמו הרבה נחמדים כמוהו שנפלו בצורה לא נחמדה.
כוונות טובות יש לכולם אבל להקים משרד פרסום אמיתי ורציני זה תהליך ארוך וסיזיפי ומצריך מהבעלים גב כלכלי איתן ויכולות בתחומים רבים ומגוונים,לא מספיק להיות גרפיקאי נחמד או קופי כשרוני וכו’.
עם כל הכבוד לנוחעם הרעש שהוא עשה בפרוג ובפשקוויל לא באמת הגיע לאזני הפרסומאים הבכירים במגזר שמבחינתם נוחעם ושכמותו הם עוד יהודים נחמדים שזורקים מדי פעם מודעות בינוניות במקרה הטוב וזוועתיות במקרים הרבים יותר.
כל נסיונות נוחעם וחבריו כאן באתר לקשור לו כתרים “הביא רוח חדשה” קריאייטיב שלא נראה” הינם פאתטיים ומעוררים גיחוך,גם סיפורי עלי באבא על “העלאת מכירות הקידי-משו באלף אחוז” מצחיקים ונלעגים ומוכיחים שוב כמה הבחור רחוק מהמציאות ולא קשור לעולם הפרסום האמיתי. אני יכול גם לעדכן שחלק מלקוחותיו לשעבר כבר מחפשים בקדחתנות משרדים אמיתיים ואומרים שלא יחזרו שוב להרפתקאות כאלה.
אני גם מציע לבעלי האתר שיצאו כבר מהסרט ויעברו סוף כל סוף לנושאים אמיתיים ויפסיקו לנסות לייצר “משרדי פרסום” מלאכותיים.
ובנימה אישית לנוחעם:המונח “פרסומאי” אין כוונתו שבעל המשרד יהיה מפורסם אלא זה פשוט שם של בעל מקצוע בתחום הפרסום,אם היית משקיע בלקוחותיך חלקיק מהאנרגיות שהנך משקיע בכתבות הזויות ויח”צנות עצמית אולי היה יוצא ממך משהו. ליל מנוחה.
מזגנים רבותי….
מתחיל להתחמם פה 🙂
חוכעם כתב:
חבריה,בואו נכנס לפרופורציות, נוחעם בחור נחמד שניסה להקים משרד נחמד כמו הרבה נחמדים כמוהו שנפלו בצורה לא נחמדה.
כוונות טובות יש לכולם אבל להקים משרד פרסום אמיתי ורציני זה תהליך ארוך וסיזיפי ומצריך מהבעלים גב כלכלי איתן ויכולות בתחומים רבים ומגוונים,לא מספיק להיות גרפיקאי נחמד או קופי כשרוני וכו’.
עם כל הכבוד לנוחעם הרעש שהוא עשה בפרוג ובפשקוויל לא באמת הגיע לאזני הפרסומאים הבכירים במגזר שמבחינתם נוחעם ושכמותו הם עוד יהודים נחמדים שזורקים מדי פעם מודעות בינוניות במקרה הטוב וזוועתיות במקרים הרבים יותר.
כל נסיונות נוחעם וחבריו כאן באתר לקשור לו כתרים “הביא רוח חדשה” קריאייטיב שלא נראה” הינם פאתטיים ומעוררים גיחוך,גם סיפורי עלי באבא על “העלאת מכירות הקידי-משו באלף אחוז” מצחיקים ונלעגים ומוכיחים שוב כמה הבחור רחוק מהמציאות ולא קשור לעולם הפרסום האמיתי. אני יכול גם לעדכן שחלק מלקוחותיו לשעבר כבר מחפשים בקדחתנות משרדים אמיתיים ואומרים שלא יחזרו שוב להרפתקאות כאלה.
אני גם מציע לבעלי האתר שיצאו כבר מהסרט ויעברו סוף כל סוף לנושאים אמיתיים ויפסיקו לנסות לייצר “משרדי פרסום” מלאכותיים.
ובנימה אישית לנוחעם:המונח “פרסומאי” אין כוונתו שבעל המשרד יהיה מפורסם אלא זה פשוט שם של בעל מקצוע בתחום הפרסום,אם היית משקיע בלקוחותיך חלקיק מהאנרגיות שהנך משקיע בכתבות הזויות ויח”צנות עצמית אולי היה יוצא ממך משהו. ליל מנוחה.
חוכעם, בכל מילה רואים את ריר הקנאה נוזל, קצת לטשטש את זה יהיה יותר חכם.
חוכעם,
אתה יודע למה יש אתאיסטים שמשקיעים הרבה אנרגיה בלהסביר שהדת הינה בדיה?!
כי בתוכם פנימה הם מאמינים, ולכן מחפשים כל טצדקי לדעתם הכופרת. כי מי שהוא ‘באמת’ אתאיסט,
לא איכפת לו כלל שיאמרו שהדת אמת, הוא פשוט עושה מה שבא לו ולא נותן לאפ’חד להפריע לו.
רציתי להפנות אותכם לאחר שקראתפ פוסט זה, לראיון שקיים נוחעם עם חיים גיל,
https://pashkevil.co.il/9921/%D7%95%D7%99%D7%93%D7%95%D7%99%D7%95-%D7%A9%D7%9C-%D7%A4%D7%A8%D7%A1%D7%95%D7%9E%D7%90%D7%99-%D7%A8%D7%90%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%A2%D7%9D-%D7%97%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%92%D7%99%D7%9C
לגופו של עניין, כואב לראות שעיתונאי’כביכול’ משתלח ללא רסן, מבייש את עיתון עניינים ודורס בדרכו המכוערת את האתיקה העיתונאית, יחד עם נוחעם.
אם יש אמת במה שנכתב בפוסט ואכן יש כל כך הרבה נתונים שגויים ושקריים בידיעה אחת.
אני קורא לעניינים ללכת בעקבות פרשת ערוץ 10 וסיון כהן, ולהשהות את הכותב עד לברור העניין.
“הייתה לנו התלבטות האם לשנות את שם המשרד למשהו שמשדר יותר מקצועיות, אבל החלטנו להשאיר אותו בגלל הנועזות ופריצת הדרך שמבטא השם “נוחעם” בעולם הפרסום.”
ויש לעיין האם חלקו השני של המשפט מצליח לחפות על חלקו הראשון ?
מה שאותי הכי הטריד בהתנהלות של חיים גיל זה כפיות הטובה לנוחעם שבעבר פרסם אתו ראיון מקיף בפשקוויל. ראיון חנפני לעילא.
זה הכרת הטוב? שב בצד ותשתוק.
חברים תירגעו כבר, עם כל הכבוד חיים גיל אינו אמנון אברמוביץ
ונוחעם היקר אינו גדעון עמיחי
מה זו השפה הזאת כולה כמה כתבות קנויות לכאן או לכאן,לחיים גיל יש ועוד איך אינטרסים כמו לכל כתב(אם יש) במגזר החרדי נוחעם לא פירסם אצלו וההוא הכניס לו מתחת לחגורה
עכשיו לעצם העניין עם כל הכבוד לאדון קראוס הבחור ייסגור תוך חצי שנה את משרדו יחד עם קלמן בורשטיין בינה פדלשטיין (לצערי) ומותגים וכו’, המצב הכלכלי לא מאפשר להם להוציא שבעים אלף שח בחודש זה גדול עליהם, תראו את העיתונים בשבועות אלו ותבינו שחייבים גם צינור של כסף ,
אם במשרדים הגדולים נכנסו לכוננות ספיגה אזי בקטנים זהו התרסקות טוטלית
@ אאא:
על מה יש לו לקנאות על אחת הפרסות הגדולות שנראו בעולם הפרסום?
וזה עוד לפני פרשיית הלמן אלדובי… (ודי למבין)
מן השמים תנוחע’ם…
נוחעם
אל תתרגש (צונזר)
הודעת מערכת: חברים, נא לשמור על כבודם של נשואי הפוסט. לא נאפשר השמצות על רקע אישי.
האמת?
נמאס כבר מהמילה נוחעם…
זה שטיבלאי
זה טשולנט
זה חלטורה
זה כל החובבנות וחוסר המקצועיות שיש במגזר
תפסיקו!
נמאס!
לא מענין!
תודה!
נוחעם בחור יקר וטוב, ויש לו סיכוי להגיע רחוק, אבל הכשרון שלו נמצא בידיים ולא במרפקים, וזה מה שעומד בעוכריו, וכנראה גם בעוכריהם של עוד כמה אנשים טובים באמת שלא מצליחים להגשים את נבואתם
מה שבטוח, נוחעם מתנהג כמו מותג. יש לו סיפור מותג קלאסי שהעלילה שלו תמיד חוזרת על עצמה בווריאציות שונות: הגיבור המסכן שנוהג בדרך נועזת למרות הנבואות הקודרות של המבינים, ותמיד מצליח בסוף מול ה”רעים”.
כך סיפור ילדותו שפרסם בחדרי, כך ההצלחה המסחררת של מקסי הלט, למרות הביקורות הצולבות, כך הצעד שכולם תמהו עליו – לעזוב משרד פעיל, שמתברר כניהול משברים גאוני. בין הרעים אפשר למצוא את החיים הקשים, את המגבלות של המגזר, את המקנאים הרבים שלא מפרגנים – וכעת את המשרד יציר כפיו שקם על יוצרו.
וכמו תמיד נוחעם ינצח. אם לא במציאות לפחות בסיפור של המותג שלו. וכמו שכולנו יודעים – האמת פחות משנה, מה שקובע זה המיתוג.
ובזה נוחעם גדול, אין ספק. מותג ששומר על עקביות, מתקשר את עצמו כמו שצריך, מעניק לאוהדיו את הסיפורים שהם רוצים.
אני חושב להצטרף לקהל המעריצים. באמת.
נוחעם, אולי אם תמכור חולצות עם התמונה שלך תרוויח יותר?
ראיתי לפני שבוע את המדור של חיים גיל, שנכתבה נכתבה “ברגישות מקסימאלית ולאחר בדיקת הדברים”, והסריחה לי הכתבה עד עמקי אפי. עוד חשבתי שזה משגה, אולי מישהו שלח לו פוסט מוכן והוא שמח לחסוך עבודה. התפלאתי על הסגנון “הרגיש מקסימאלי”, אך החרשתי.
השבוע, הסרחון כבר עלה והתעלה. פיתום ראיון מכובד על חצי עמוד עם מנכ”ל צעיר שעדיין לא עשה צעד אחד בתחום הפרסום. ממתי מוקדש חצי עמוד לפרישה או צירוף עובד למשרד פרסום בינוני בגודל של נוחעם? תארו לעצמכם סאגה כזו סביב חד וחלק, מנטה או קליעה למטרה……
והרגישות המקסימאלית של הכותב רק עולה מעלה יותר ויותר. “אחרי שנוחעם הלך הבנו שצריך איש עסקים ולא רק איש רוח וקריאייטיב”. “הלקוחות הביעו התלהבות רבה מהשינויים במשרד והם מבינים את התועלת”. והסיום הפתאטי וההכרזה החגיגית כי הם נשארים עם השם נוחעם…
וככה חברו להם כותב אובייקטיבי, איש עסקים מצליח, רגישות מקסימאלית ואתיקה עיתונאית, ויצרו שתי כתבות שעוסקות באובססיביות ובאובייקטיביות מקסימאלית באיש קטן אחד, איש רוח וקריאייטיב שהלקוחות מביעים התלהבות רבה שהוא עזב. הם הרי הגיעו למשרד רק בשביל השם נוחעם, מה זה משנה להם מי יושב שם?
וכל ניסיון לרמוז על מניעים זרים לכאורה, הוא ניסיון נואל ופסול.
פיסת היסטוריה חשובה שיכולה להאיר את הסוגיא כולה, אולי היא אינה מוכרת אלא ליודעי חן, ויש כאלו שייחשפו לזה כאן לראשונה, אבל זה חשוב שיידעו.
המערכה החלה עם עליית יהדות תימן במבצע מרבד הקסמים או אם תרצו “על כנפי נשרים”.
הצ’אלמרים, היו באותם ימים אדוני הארץ, הם הרגישו “בעלי בתים” בלעדיים, בתי כנסת שלהם, מקוואות שלהם, הם היו המאן דאמרים היחידים על היהדות. הם אלו שהחלו את הפרסום והקראייטיב בארץ, המציאו את המדיה (קירות וכבישי מא”ש) והגו את הפשקווילים, הם המציאו את השיטות איך להחדיר או למגר תופעה זו או אחרת. ואז עלו העב”מים.
מאז אותה עלייה מדוברת הגיע, הדברים השתנו, הצ’אלמרים לא ידעו איך אוכלים את הדבר הזה, את השווארצע האלו עם הסימנים. התימנים מצידם התגלו כשועלים לא קטנים שגם יודעים חלק בלכלוך האחד ובהגדלת השני. וכך התחיל המערכה שהלכה והעמיקה, ועד עצם היום הזה, לא תמצאו נישואין בין צ’אלמער לתימניה ולהיפך.
אז נכון שחיים גיל ידידי הטוב, ונוחעם ידידי הטוב, ישבו להם לשיחת מראיין מרואיין לצורך אייטם פעם, ודיסקסו טלפונית לא פעם, אבל זה אינו מספיק בשביל לאחות את הקרעים של יריבות מרה בת שנים בין שני העמים. הזונגאלאך והסימונים.
רמת גן!!! כתב:
צודק בכל מילה….
ממש מדהים לאיזו שפל המדרגה עיתון יכול להידרדר, כתבות ילדותיות, סטודיו ברמה של עיתון בי”ס בשכונת מצוקה…
מי שמכיר את העיתון, מנהליו, עורכיו ואנשי השיווק שם יודע במי ובמה המדובר…
(קפיצה אחת למשרד העיתון בירושלים מגלה שבחורה אחת בודדת היא מנהלת הסניף, מפיקה, מנהלת שיווק, סוכנת מכירות, ובעצם הכל…)
פעם פעם, לפני המון שנים
קרה מה שקרה
מפני שלא נהגו כבוד זה בזה….!
אז כשאתה מקליד משהו ומדליק בינתיים את המוסיקה הוואקלית
תזכור גם את זה…..
אני הייתי מציע לנוחעם ללכת לבית הכנסת הקרוב לאזור מגוריו. ולעשות שינוי השם. “ולא עוד יקרא שימך נוחעם כי עם חוכעם”
מה שהכי מדהים שכולם פה בשוק מכתבה מחוצקנת בסוף ״עיתון״
תעיפו מבט ביתד וגם ביום ליום במשפחה וגם בהמודיע של נדבר על אתרים ההכל רווי אינטרסים מגעילים אין כזה דבר תקשורת חרדית….
צאו מהסרט!!!
שמעתי על מקרים רבים בהם חים גיל כתב ופירסם אייטמים שאינם נכונים ומדוייקים.
(צונזר)
אני מציע את רבי עקיבא פינת הרב שך להציב שם פסל גדול של נוחעם, וכל אלא שמלקקים לו בזמן שיעברו בערך בשעה אחת להתפלל שחרית שילקקו לפסל, לא מאמין למה שאני קורא האומנם היה בינינו גאון עצום ולא שמנו לב רק אחרי לכתו[ממשרד הפירסום]
לגבי מרכז העינינים וחיים גיל הבחור מוכשר ולא סוג של סוכריה על מקל ,אוהב לקרוא את הטור שלו, להשמיץ אותו ולבוא בטענה על שכביכול הוא משמיץ לי זה נראה מפגר ,כל אחד עושה כותב מסקר לפי ראות עיניים ,ותפסיקו להמשיך להרגיש כמו היהודים באירופה שכל הזמן חושבים שדופקים אותם
תעשו לייק לחיים[גיל]
מעניין שהמילים הספורות שכתבתי על חיים גיל צונזרו.
הכותב אחרי כתב מילים מגעילות וחריפות ובכל זאת…
“לגיטרה הקרועה” נולד מיתר שלם. אודה יוצרי בהולדת בני שיחי’.
לשון הסטטוס של נוחעם כעת.
מזל טוב מכל החברים.
עכשיו יש גם יורש עצר ונוחעם ג’וניור חדש,
מזל טוב לנוחם להולדת הבן.
שח לי ידיד בארוחת הבוקר, שעתה אוכל לקרוא לבני הנולד למז”ט בשם נוחעם, מאחר ואני אינני נושא עוד שם זה. וטפחתי על שכמו.
🙂
אז זה הסיפור….נוחעם רק יוצא מהמשרד לחופשת לידה….
בדבר אחר נוחעם הזה בטוח הצליח: ליצור עולם פקטיבי בו יש יותר משנים-שלושה אנשים שבאמת מתעניינים במה שיש לו להגיד..
@ דרעי:
אל תזלזל כלל באגדל שפירא, הבחור עשה בית ספר לכל מתחריו
כמו הבודדים לפני שהעזו להטיל ספק בעליונות המדהימה של נוחעם , אני מסתכנת כנראה בהמון מספרים אדומים,
אבל רבותי, האמת חייבת להאמר – הגיע הזמן להפסיק את פולחן האישיות הזה סביב נוחעם.
כל מי שעשה קריאייטיב אי פעם יודע היטב, בעומק ליבו שהקריאייטיב של נוחעם היה בינוני (מצות צישינסקי)
מבזה (מקסיהלת’) עם הבלחות מוצלחות לעיתים (קדם) אבל מכאן ועד להפוך אותו לגאון המגורש של עולם הפרסום????. בחייכם, אנחנו לא קצת גולשים?
היה בחורצ’יק עם כישרון ובעיקר תעוזה שקם ופתח משרד, מסתבר שלא מספיק קשרים וכישורי יח”צנות מעולים, והוא נפלט מהמערכת. שיהיה לו בהצלחה בהמשך. זה שתעשו ממנו מה שהוא לא, לא יועיל לו בעתיד.
אה, איזו לימוד זכות! לפני המון שנים כשבעיתונים התחילו להגזים, עיתון מפלגתו של בגין המשיכו לכתוב ולסקר רק את האמת. וכשהם ציינו פרט מסויים, אף אחד לא פיקפק.
כשיושב כתב בחינמון, משרבט ידיעות במשך שנים, מדי שבוע ובנוסף לכך טור אישי, בו מובאת דעתו האישית ונקודה מפורשנת (ושוב – ע”פ דעתו האישית) בפרשת השבוע, ולמרות האמור הוא מקבל התייחסות כ”כ רצינית על כל מילה ומשפט…. אחח, רבוש”ע, הילדים שלך מעריכים אחד את השני!
לגבי הסיקור והראיון, אין במה להחכים אנשים כועסים. יכול מאוד להיות שגם חיים גיל העביר את המסר בצורה שגוייה, שגם נראית כלא אובייקטיבית.
אני בטוח שחיים כמו רבים אחרים מעריכים את נוחעם האיש וגם את ברזסקי היוצר. היה נחמד לקרוא איזו הבהרת דברים מכיוונו של גיל, בהם הוא ירגיע את כל בעלי השמות (ואותי) בכוונת דבריו.
הרי כבר נוכחנו שלמילותיו של החינמון הזה יש חשיבות. נכון?
@ פנינים:
פנינים כתב:
לפני שתוקפים, קצת שיעורי בית לא יזיקו…
נוחעם פירסם את מצות אירנשטיין ולא צישינסקי
מכל הבלה בלה עדיין לא שמענו מי היה שותפו של נוחעם
פוליטקה רבותי פוליטקה
ממש כמו ציפי לבני
לפני שפרשה חבריה לא בחרו בה
ולאחר שפרשה
כולם “מחבקים” אותה כולל ביבי
ככה זה החיים שאתה למעלה מקללים אותך
כשאתה למטה במקרה הטוב מלטפים אותך
במקרה הפחות טוב יורקים עליך…
יהיה זכרם של כל הנופלים ברוך!
ואהבת לרעך כמוך