אז יש כאלו, שלא אוהבים לשתות חלב בשקית. תמיד היינו פוגשים אותם במכולות של בבלי בתל-אביב. ומה קורה אצלינו, הנערווים האלו קיימים?
ובכן, בא לא נכחיש. יש לנו די הרבה שכונות של משפחות ברוכות ילדים חרדיות במעמד סוציו-אקונומי גבוה שלא יודעים לשתות חלב משקית. מה הם עשו עד היום – לא ברור. לקנות עשר קרטונים של ליטר ליטר, לא ממש נוח. אז מהיום יש להם גם בגודל שמתאים להם – ליטר וחצי.
בסדר. אבל הכי מגניב זו צורת הפרסום של גל-אורן. שימו לב איך אומרים בקול צלול וברור: אנחנו מוכרים חלב, לא בריא, לא טרי – חלב בקרטון. המודעה מרוקעת בקרטון מתקפל וחום כזה. מעולה.
ובכל אופן, ציפיתי לאיזה תובנה על סוג הריגוש הזה שגורם לקהל היעד לשלם עוד שקל לחלב בקרטון. אבל אולי לא רצו שם בתנובה להצטייר בימים טרופים אלו כאלו שדואגים לעשירים (בעעע)
על הכלים:
תקציבאית: ליאת ורקר. מנהל קריאייטיב: נדב שגיא. ארט: ודים טיפליצקי. קופי: מנדי פרומר.
23 תגובות
סבורני כי עד כה שלטו טרה ביד רמה בתחום החלב קרטון למגזר החרדי. נסיון של תנובה להגדיל נתח שוק פוטנציאלי. מעניין אם נראה תגובת נגד של טרה.
חבר שואל: כל החלב בקרטון של תנובה שהייתי קונה עד היום לא היה בכשרות מהודרת?
אחת המודעות היותר יפות ומושכות שראיתי .
אך אני לא יכול ללא הערה, 5 פעמים מופיע במודעה העניין שזה בכשרות בד”צ
נדב, האם שזפו עיניך את הפרינט?
@ דודי
לכל קרטון יש חמשה צדדים נראים לעין.
אם לא יופיע חמש פעם שזה בד”ץ
איך ידעו כולם…
יפה יפה
אבל לדעתי הכבוד מגיע למקאן הכללי
חוץ משוקי שטארק ועוד כמה מקצוענים…
אף אחד לא באמת ראה שיש קרטון במודעה !!!
אברוּמי כתב:
חברים: אל תלכו שולל!
לא העיקר זה כשרות הבד”צ, גם אם יכתבו זאת ח”י פעמים כפול מ”ת. עניין הכשרות גם לא כ”כ מעניין עד כדי הדגשה מרובה ב’בית’ הזה.
סך הכל, מדובר בסוד שיווקי האוסר עליך לומר על עצמך שאתה טוב ויוקרתי ורצוי ונחוץ וכו’.
לכן, הם ‘רק’ באו לחדש לך על ה’כשרות’ ש’ממש השתוקקת’ אליה (-כאן צריך לצחוק).
מאידך, שאר הדברים – זה ברווווור!
זה ברור שהכי נוח החלב בקרטון, וברור שזה מועדף, וברור שרק קרטון מה שהיה חסר לנו עד כה, וברור וברור…. – כי הנה, זה לא היה צריך לכתוב.
אני צודק?
אכן יפה!
הקרדיט אומנם של החבר’ה ממקאן
אבל האומץ בהחלט של החברה בגל
מותר גם לחרדים להתפנק (מי שישמע באיזה פינוק מדובר ) הפחד הזה כאילו אסור להראות מותרות
נסדק וזה מה שחשוב!
חלב בקרטון שווה שקל או 364 שקל בשנה נו באמת לא שווה מאשר לחפש את המספריים\סכין או לחתוך עם השיניים בלי שאף אחד יראה….
האומץ הוא בלא להסביר לא להתנצל
זה קיים וזהו
וגם אתה שמחפש הבד”ץ מותר לך לקנות בקרטון
זה המסר והוא יפה חכם ואמיץ!
י ו פ י של מודעה
🙂
י ו פ י של אדפטציה…
וכן יש מקום למוצרי פרימיום במגזר!
בהחלט!!
מאיר גל כתב:
אני בכלל לא ראיתי פרינט כזה או דומה
של מקאן במגזר הכללי.
אנחנו שותים חלב בקרטון לפני שנים, עדין לא הבנתי מה כ”כ חדש, בדקתי מה ההבדל בין מה שיש למקרר לפרסומת (חוץ מהגודל) ורק עכשיו גיליתי שאין כשרות הבדץ לקרטון. אז תתחדשו!
בקשר לפרסומת אהבתי נורא!
איחרתם קצת…(בדרך כלל אתם ראשונים לא מתאים לכם…)
ראיתי את הפרסומת לפני כמה שבועות והתפעלתי!
פשוט מדהים!
צבעונית ומשובבת, נדב : )
אהבתי את הפרגון בברנז’ה, ובמיוחד של מאיר גל.
בדרך כלל הבועה בצבע צהוב באה להדגיש עשיר בויטמינים או אומגה אי לכך מסיק אני שכשרות בדץ שווה ערך לויטמינים. אבל מצד שני תנובה לא הפריזה בתוספת ויטמיני בדץ. שהרי חמש פעמים היא ציינה זאת על האריזה. שבסוף לא נתעורר עם וועדה ביקורת ציבורית ראה ערך סיליקון בחלב. ומה נעשה עכשיו עם הכלי להחזקת החלב ששימש אותנו שנים. תכפילו ב20000 בתי אב אפשר לבנות בזה את גדר המערכת
תקציבאיT כתב:
לא יודע מה ראית,
זה השפה של מקאן אריקסון
רק שהמחיר לתענוג הוא כמעט כפול מ2 שקיות חלב
ממש אהבתי!
גם את הרעיון וגם את הביצוע!
רואים שיש מקצועיות בגל…
א. אחלה של מודעה. מאד חזק ויפה מקצועי וכו’ וכו’
ב. ספק רב אם המוצר יצליח, הרי עד עכשיו גם היה חלב בקרטון עם הכשר.
אני לא רואה את הציבור שמקפיד לאכול רק העדה החרדית, קונה את המוצר הזה. ע”פ רוב, מדובר באנשים מעוטי יכולת, שנוררים ומשפחות ברוכות ילדים שמעדיפות לקנות 2 שקיות ב12 וכו’.
ג. גם לי אישית, אחרי שכבר ניסיתי בעבר, נראה לי שהרבה יותר נוח עם השקיות, הפקקים שבקרטוניות רחבים מידי, ולקפה לא צריך לשפוך כ”כ הרבה חלב, חוצמזה כל פעם לפתוח ת’פקק ולסגור, גם לא נוח. מה הבעיה? הסכינים? קנו קנקומט- חותכן בראש המתקן לשקיות החלב
.
סליחה, התכוונתי לכתוב שמעדיפים לקנות 3 ב12 וכו’