גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
WebDuck
בניית אתרים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
קמפיין לא מוכר לתת מוצר חדש >> הקריאייטיב  החרדי של אפיקים מוכיח את עצמו >> טעמתם? נהניתם? כתבו לנו>>
bamba_bamba_cream_sketches copy
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

במבה היא כבר מזמן לא במבה. יש שאוהבים אותה במילוי נוגט, יש בקרם חלבה, ויש כאלו שישכנעו אותך שהם מסוגלים להרגיש הבדל בין חטיף במבה אוסם סטנדרטי בשקית הצהובה לבין שקית במה אוסם סטנדרטי בשקית הכחולה (מה ההבדל באמת?!)

על דבר אחד לא נחלקו. חטיף במבה הוא אחד מיני מעט של מוצרים שעדיין לא נמצא תחליף למותג הישן והיקר יותר.

בשבועיים האחרונים יצאה אסם בהשקה של מוצר חדש ‘במבה במילוי קרם במבה’, אם נציץ באותיות הקטנות מדובר על חטיף בוטנים במילוי קרם בוטנים. אולם באפיקים לא יצאו במודעה צבעונית עם התינוק הידוע (שנותר בארץ מזיע במקום לחגוג כסמל ומותג בלונדון…) שמכריז על הטעם החדש, במקום זה קיבלנו מודעת מכתבים למערכת עם בקשות מוזרות, תחינות לעסקני חריש, הילול ההמצאה וגם מכתב נגד. ממש ”רשות הרבים”.

אין ויכוח שמדובר בקמפיין לא שגרתי בעליל. אפיקים הוכיחו יציאה מהקופסא בצורה חוויתית מרשימה ונקייה. שאפו.

***

בתכריך כתביו ומשאיו של הנואם הדגול ורה”מ לשעבר מ.בגין נכתב בסוגריים באמצע נאום חריף את המילים כדלהלן: ”להלן טיעון חלש – יש להגביה את הקול”…

רק שטעמתי (ברכישה בכסף מלא, לתשו”ל שניאור) את הבמבה במילוי קרם במבה (טעם של במבה סטנדרטית) שיערתי כי אצל הפלנינג באפיקים נרשם על הבריף: ”מוצר חלש – להביא אותה בקמפיין שיעיף את התריס”…

בומבה של במבה 1

***

מסתבר שבאפיקים הבטיחו ללקוח פעילות 360. אחרי מכתבים למערכת סטייל ‘הפלס’ מגיעים לפשקווילים. ככה זה עם חרדים. ומה השלב הבא? שריפת אריזות במבה בכיכר השבת?

בומבה של במבה 2

בתיאבון לכולכם, וכל הכבוד לכם אתם בבן גוריון 19

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

39 תגובות

  1. הפרסומת היא מתחת לכל בקורת
    פשוט עקלט ווי די גאל!

  2. ממש על הפנים
    נוחעם ברווערס….
    מכתבים למערכת?שישלחו ליתד יום ג’…..

    מזכיר לי פרסומת עלובה של חנות רהיטים כלשהי מביתר, משהו בסגנון אלעק

    אפיקים בטעם אפיקים, נכון שזה נשמע גאוני?

  3. ועוד יותר גרוע
    הייתי השבוע בקניון מלחה בירושלים
    נכנסתי למגה בעיר
    ובין מאות המוצרים
    אני רואה שיירה של “נסה אותי”!!!!
    חפיסות ‘במבה במילוי במבה’ ומדבקה/סרט מלמעלה. “נסו אותי”..
    איזה גרוע זה היה.
    ממש נבהלתי
    זה היה נראה כמו “קחו אותי.. אפ’חד לא רוצה אותי!!”

    אגב. מה קרה לבובת במבה המתוקה?

    ולסיום לא הבנתי זה עם מלוי או בלי?

  4. גם אני לא הבנתי את הגליק

    למי ששם לב המודיע שינה את הכותרת ל’רשות הרבים’ במקום ‘קוראים כותבים’
    שקר המבקר לא מאשר גם בפרסומות

  5. מהגרועים שהיו! לא מבין איך אסם נפלו ככה פשוט מזעזע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  6. לא מסכימה עם יוסי שזה מוצר גרוע, טעמתי והיה קשה לי להפסיק.
    אולי זה לא כמו הנוגט והחלבה, אבל זה עדיין חזק מאד

  7. אחלה קמפיין,
    מה רציתם, שוב טרקטור עם פועלים מעומלנים ומגוהצים שאוכלים במבה?!
    יש פה אמירה חדשה, ניו מדיה, ויציאה מקופסה.

  8. זה קמפיין מעולה!!!!!
    זו הפרסומת היחידה בזמן האחרון שאנשים לא מרפרפים עליה,
    אלא נעצרים, מסתכלים וקוראים……

    קשה לכם לצאת מהקופסא- מהפרסומות הבנאליות והמשעממות.

  9. @ איש בער:
    אמירה, חדשה??
    אתה ציני, כן?!

    תוצאות כבר מיצו וסחטו את ה”אמירה” הזו עד דק.

  10. שמתם לב לכל השינויים בהמודיע? שווה פוסט
    מצא את ההבדלים

  11. דווקא מאד אהבתי.
    מאד מאד אהבתי.

  12. וואלה
    גמני לא מי יודע מה התחברתי למכתבים למערכת הזה,
    לא יודעת עד כמה זה משרת תמטרה..
    אבל רק על עצם היציאה מהקופסא והכיוון החדשני-
    רק על זה שמפו !!
    ( וכל זה עוד בלי נוחעם, בלי תמיר, ובלי אייל ???!! פייייייייייייי )

    שיחקתמותה אפיקים .

  13. חחחח טואוווווב !!!!

    דוסינג כתב:

    בימבמו עצמם לדעת.

  14. ראלי כתב:

    @ איש בער:

    תוצאות כבר מיצו וסחטו את ה”אמירה” הזו עד דק.

    מתי בדיוק ואיפה הם כתבו מכתבים למערכת??

  15. הפרסומת לא יפה, אבל תופסת את העין חבל על הזמן.
    לפחות משרד פרסום אחד מתחיל לחדש.
    ולא ממחזר רעיונות של אחרים.
    ולא עושה עוד פרסומת עם גברים או ילדים עם כיפה אוכלים או שותים משהו….

    חבר’ה תתחילו לחשוב קצת יותר ואל תשעממו!!!!!!!!

  16. @ ראלי:

    מה תוצאות סחטו בדיוק???? איזו אמירה הייתה להם??
    הקמפיינים של תוצאות נחמדים + ותו לא!

  17. @ אהובי:

    שמפו? זו פרסומת לבמבה אם לא שמת לב.
    אולי התכוונת לשאפו???

  18. אהובי כתב:

    על עצם היציאה מהקופסא והכיוון החדשני-
    רק על זה שמפו !!
    ( וכל זה עוד בלי נוחעם, בלי תמיר, ובלי אייל ???!! פייייייייייייי )

    רק עם איזה גורי…

  19. הרעיון יפה מאוד אבל הביצוע גרוע
    בעיתונים של היום כבר שיפרו הרבה
    שמישהו יביא את ההבדלים

  20. הרישא של הפסוט מריח כמו כתבת יח”ץ של מישהו מאפיקים וד”ל ואכמ”ל ודו”ק.

  21. בפועל, כשמדפדפים בעיתון זה לא בנאלי ומעניין!
    אני אהבתי. אתם יכולים לאמא הההכל
    אבל המודעה ה1 בלבד עשתה את העבודה!

  22. הכי שמפו !!
    כמעט שתלתי תוכן שיווקי ללקוח אחר של אפיקים
    אבל התאפקתי.
    שישלמו ..

    adi כתב:

    @ אהובי:

    שמפו? זו פרסומת לבמבה אם לא שמת לב.
    אולי התכוונת לשאפו???

  23. הגורי מופיע בשלישיה הפותחת. פחח

    רעש כתב:

    אהובי כתב:

    על עצם היציאה מהקופסא והכיוון החדשני-
    רק על זה שמפו !!
    ( וכל זה עוד בלי נוחעם, בלי תמיר, ובלי אייל ???!! פייייייייייייי )

    רק עם איזה גורי…

  24. דן צינג, אל תשים על אף אחד!
    גם על נוחעם אמרו הרבה דברים – אבל העיקר שאומרים ומדברים…

  25. יותר בכיוון של להקיא….
    (מהפירסום כמובן, הבמבה עצמו בסדר)

  26. שוב פעם מזלזלים באיטלגציה של הלקוח החרדי

  27. מתחזה מגעיל כתב:

    גם אני לא הבנתי את הגליק

    למי ששם לב המודיע שינה את הכותרת ל’רשות הרבים’ במקום ‘קוראים כותבים’
    שקר המבקר לא מאשר גם בפרסומות

    כדאי גם לשים לב שהמודיע מחק מספר מכתבים מהפרסומת

    למשל את “המעוררים הישנים והנרדמים:
    או “משה עסער”…

  28. הסכמתי בשתיקה לכל הקטילות פה, עד שהגדול שלי שאל אותי ‘אבא מה זו הבמבה הזו שכתוב עליה בעיתון?
    אז גם המהלך פושט, הביצוע טוב…

  29. אני מתעבת את הקול של מי שמדבר/ת כמו תינוק חייזר. בעעעעתתאפסו על עצמכם. ממתי תינוק או פעוט מדבר ככה מגעילללללל. תורידו את כל הפרסומות המפגרות האלה ומהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן