בעיתונים תראו את הקמפיין החדש של פרסיל ג’ל, עליו דיווחנו בתחילת שבוע. את הפאשקעוויל הזה תוכלו לראות רק כאן (!) ובלוחות המודעות ברחבי הארץ. המוצר החדשני והמפתיע צפוי לגרום לשערוריות חדשות במגזר החרדי השמרני, במיוחד בקרב קיצוני מאה שערים ובית שמש (אה, ירוחם!). בהפגנות, ככל הנראה, הם ישפכו על העוברים ושבים אקונומיקה זולה, ולא פרסיל ג’ל ח”ו. נשותיהם, לכל תעלול יש גבול, לא תרשנה להם לבזבז מהמוצר השערורייתי הזה.
40 תגובות
שומו שמיים והזעזעי ארץ
נפלו לארץ בחורינו
אנשי הקראייטיב בבור נמקו
כי חיללו את תורת הפרסום
אפי’ קלעצקין מתבייש…
ענק!
למי מגיע השאפו?
מגעיל!
על הפנים
רק חסר לי הגיט שאבעס…
נ.ב. תחשבו מה היו כותבים במזבלה על דוגמה למודעה של קריאייטיב חרדי לחילונים:
‘ היי גיסנו, בה קורה, אתה מדרדר מרגע לדודלי, לך לך סחבה אנושית,’ וכו’ וגו’.
אהבתי אם כי בהסתייגות אחת, למה היו חייבים לסיים בגימור של מודעה? לדעתי היו צריכים להמשיך בקו של פאשקוויל אותנטי עד הסוף כולל ויתור על תמונת המוצר,
אותנטי כזה כמו אותם פאשקוילים אמיתיים אשר נראים במחוזותינו על הקירות כשסביבם יהודים עבדקנים עם שקית מכולת בידם האחת ובתוכה לחם חלב והתפילין מהבוקר למרות שתיכף שקיעה וידם האחרת אוחזת בסלולאר הכשר ומצמידה את משקפי הפלאסטיק למרומי האף.
ועדיין נהניתי.
אגב מבית מדרשו של מי יצאה המודעה?
אהבתי לגמרי!
כעת נשאר רק לחכות לפאשקעוויל שיגיע בתגובה 🙂
אם זה מבית בולטון, אז הקופירייטר הוא כנראה יוסי הלפרין.
הוא הקופירייטר ה(כמעט) יחיד במשרד הזה.
מה זאת אומרת ה(כמעט)?
יחיד או לא?
כפי שדיווחתי במדורי בתחילת שבוע, אכן מדובר בהפתעה מבית בולטון פוטנציאל ואכן הניסוח הירושלמי הינו של יוסי הלפרין.
חמוד לגמרי
חוץ מהמשחק מילים הזה למעלה.
משעשע לגמרי.
למה היו חייבים להרוס עם הגמור המודעתי? חבל.
עוד דרך חובבנית ומשומשת לעייפה לפתות לקוח חילוני תמים.
בולטון הפלתם חזק את הלקוח התמים שמאמין שאתם מבינים איך למכור לדוסים,
אם זה היה משרד קקיוני כל שהוא,נו אבל משרד מוביל כמו בולטון? תמוה!!!
דיברו על זה השבת. נקודה.
לקוח חילוני?
ובכן, אני נתקלתי במודעה הזו ברחובות בני ברק השבתית, הנתונים מצביעים על כך שהיא עיר חרדית, אבל תמיד ניתן להתווכח.
ולגבי הגימור של המודעה – זו עדות לכך שסוף סוף נפל אסימון כלשהו במוחם של אנשי הקריאייטיב, שהבינו כי קיראייטיב הוא חזות, רק חזות ולא הכל.
ויופי לבולטון שלא בזבזו קריאייטיב חביב ומושך למדי על כלום, אלא העזו ל’החריב’ את האותנטיות של הפשקוויל ולהשתמש בו בשוליו למה שהם בסופו של דבר צריכים.
צרכנים, שמבינים מה רוצים מהם בסופו של פשקוויל. (כסף, לא?)
ולא טוקבקיסטים מרוצים, מלומדי פרסום, קריאייטיב, קופי ושות’.
לא רע בכלל. אבל.
אבל 1: בפאשקוויל יש מילים מודרניות שמקומן לא יכירן בכתבי פלסתר (“ההיסטורית” “המסורתית” ועוד ועוד כהנה וכהנה) וזה גורם לקורא הפאשקוויל לצאת מהאווירה של פאשוויל בחזרה לקריאת פרסומת. וכבר אמרו חזלינו: המבלבל בין כתיבת פאשקוויל לבין תקתוק פרסומת מעלה עליו הכתוב כאיש אשר מקומו לא יכירנו בעבודת הקאפי המחוכמת.
אבל 2: פאשקוויל ש/ל אינו מגיע עם סיומת צבעונית מודרנית. נקודה. אם להיות אמיצים – למה לא עד הסוף? תכניס את כל היתרונות בתוך הטקסט ואל תחתום פאשקוויל כועס עם רצועה צבעונית מסחרית.
דיברו בשבת על ביצוע ממש מכוער נקודה.
ככה מוכרים ללקוח – פרסיל, את מה שכאילו יעשה רעש אבל בתכל’ס לא יעשה מכירות.
במקום לעשות משהו חכם – עושים משהו “חרדי”. כל הכבוד. אני מקווה שהוצאתם מהלקוח הפרייאר הרבה כסף.
הזדעזתי ממריחת 2 העמודים בעיתונים,
במילה אחת תנסו ולא תרצו לחזור לפרינט הנוכחי, פשוט לא משכנע לא מדליק ולא מזמין, לא מעוצב, לא יפה
הפשקעוויל הנידון כאן, נו נו לא כ”כ גרוע
מישהי שקראה את כל המודעה (אני) באמת השתכנעה לעבור לפרעאסיל ג’על הזה?
כתבתי במילה אחת בהתחלה ‘מגעיל’ ולא חשבתי שצריך לפרט למה אבל אחרי שאני רואה את כל התגובות כאן אני פשוט אסביר את עצמי:
הרעיון של לעשות פרסומת כפאשקוויל זה לא רעיון חדש או יוצא דופן אבל כמו שאנחנו עוברים ב’גאולה’ ומסתקרנים לראות על מה יצא הקצף הפעם ומה היום גרם לשמיים לפול לנו על הראש כך גם כאן נסחפים לתוך הקריאה
תגידו שאני לא יודעת הומור מהו אבל כל המלל שנשפך בפנים הוא פשוט דוחה אותי!
נגיד שהג’ל הזה שלכם אכן יותר טוב, בעצם מה שאתם אומרים זה כך:
הציבור החרדי הוא מטומטם יש לו אוצר מתחת לעיניים אבל לא, הוא ימשיך להיות מקובע לסטנדרטים הישנים מימי העיירה העליזים בו אם ליחששה לבתה בסודי סודות על נפלאות האבקה הנדירה שמורידה כתמים..
(בהקבלה לציבור החרדי הוא מטומטם אנחנו מציעים לו קידמה ומודרניזציה אבל לא! הרבנים מפחדים מהאינטערנעט ומהמודערניצאזיה ולכן יאסרו הכל גם אם הוא טוב כשר נקי וטהור)
אה.. נכון יש כמה פורצות גדר שהשתמשו בג’ל הזה בסודי סודות וכעת אינן מוכנות להשמע להוראות ואינן מוכנות לחזור לאבקה שימוש (בהקבלה לאלו שלובשות שומו שמיים בגדים צמודים ועלינו להוקיע אותן מתוכנו כי אינן נשמעות להוראות הרבנים)
אותי זה עיצבן!
אני לא מבין מה החידוש הגדול.
תשאלו את כל סמנכל”י השיווק החילוניים הם מיד יגידו לכם “נו אצלכם תמיד מפרסמים הכל בפקשווילים (הטעות במקור שאמר לו)”.
~ לא יאומן כמה מנותקים מגדלי הפרסום מהעם הפשוט היושב בבני ברק.
~ לא יאומן כמה אפשר למכור עוד פעם ועוד ועוד פעם ועוד פעם את אותו לוקש על משוואת החרדים = פאשקעוולים.
~ לא יאומן שמנהל משרד פרסום שנחשב למייבין יתפתה לתובנת ה”דיברו עלי”.
~ לא יאומן שלפוסט הזה יהיו בטח איזה 1546 תגובות והם עוד יחשבו שהנה הם שיחקו אותה.
~ לא יאומן כמה חברותיי עקרות הבית [“קהל היעד” עלק…] בחיהן לא קראו פשקוועיל וגם לא ידעו לאיית את זה.
~ לא יאומן כמה קופירייטר גאון ואסטרטג בחסד לא קולעים להבנה של אשה פשוטה מרמת אלחנן בבני ברק.
תמשיכו להתפדלח, המכירות תוכחנה עוד כמה חודשים על איזה קרייאטיב ואיזה נעליים.
תצטרכו לבלוע את הג’עלללל
בעעעע ~~~!!!!
בניחוש קל אומר לכם מה שקרה בחדר הישיבות של בולטון.
ראו את הקריאייטיב כולל הטיזר הפשוט והעייף חסר המעוף והדמיון והגברת בולטון פכרה את אצבעותיה בייאוש ואמרה ” עם זה אני לא הולכת בשום אופן לפרזנטציה” ישבו החכמולוגים והלכו על הכי קל והכי פשוט “בוא נמכור לחילוני האעבל איזה אלמנט חרדי וההוא יצא לו כוכבים מהאוזניים” ביצעו את הפשק-אוויל התת רמה הזה הביאו לרחל ואורו עיניה “עם זה אצא לקרב ואנצח” אז נכון שבולטון ניצחו אבל הלקוח הפסיד ובאחריות ששום דבר טוב לא יצא מזה.
הוא לא יחיד. יש גם את דורון מלצר החביב ששלח את המייל עם הסריקה של מקור ראשון לפשקוויל ולמזבלה. בנוגע למודעה עצמה: הכותרת עיצבנה אותי. אחר כך התלהבתי מהטקסט. אחר כך התלהבתי מהרעיון. מהאומץ. מהביצוע. תתלוננו על זה שמכרו ללקוח החילוני רעיון “חרדי” גרוע והמסכן קנה את הלוקש (מי מאיתנו לא ניסה למכור רעיון דומה ללקוחות חילוניים?). אני מתלהב מהאומץ של הלקוח ללכת על זה. על החיים ועל המוות. מנהל השיווק בטח אמר לעצמו שאם זה לא יעבוד הוא מתאבד. פשקוויל נגד המותג במימונו הישיר של המותג עצמו. רק בישראל.
לונה – את לוקחת את זה קשה מדי: יש כאן גימיק מוצלח? קראו את זה? המסר עבר?
לא על זה מתבסס הקמפיין, זו רק תוספת חביבה שיוצרת באזז (והיא יוצרת)
פירסינג – הלקוחות (אני מקווה) לא כאלו מטומטמים, הם מבינים שזה גימיק (וזו לא פעם ראשונה שמותג מדבר כביכול נגד עצמו)
מזכירה דוסית – לא יאמן שאת כותבת לא יאומן
זו עבודה של קופי עצלן
מקריאת רוב התגובות עולה מסקנה אחת: עולם הפוך ראיתי!
האידיוטים, העצלנים והנוכלים – עובדים קשה במשרדי הפרסום.
החכמים והמבינים והיודעים תמיד ב-ד-י-ו-ק מה היה צריך לעשות – יושבים מול מסך המחשב ומתבזבזים.
עזבו את הויכווח הנדוש על הפשקוויל הנ”ל ותתיחסו לקמפיין שנמרח מע”ג העיתונות והלוחות מודעות.
“בקרוב תנסו את משרד הפרסום ולא תרצו לחזור”
הטיזר היה נחמד מינוס אבל המודעה שבאה אחרי הטיזר הייתה זוועתית
חוץ מירוק (תרתי משמע) הם לא רואים כלום בעיניים.
מה קורה להם בבולטון?
לא מגיע להם קצת קריאייטיב?
רק תמונה של הגעאעעאע’ל?
אתם מסתכלים על זה במבט של אנשי פרסום. וזו בעיה.
קהל היעד נהנה מהגיוון. בהחלט פרסומת שבלטה בתוך בליל הפרסומות המעוצבות והסטנדרטיות. זו יציאה טובה בהחלט!!!
-תכל’ס אנשים לא ויתרו על מילה במודעה. הישג גדול בהחלט.(תחפשו עוד מודעות שאנשים קוראים בצמא גם את ‘האותיות הקטנות’…)
המ…המודעה עשתה את שלה. נקודה.
אתם מסתכלים על זה במבט של אנשי פרסום. וזו בעיה.
קהל היעד נהנה מהגיוון. בהחלט פרסומת שבלטה בתוך בליל הפרסומות המעוצבות והסטנדרטיות. זו יציאה טובה בהחלט!!!
-תכל’ס אנשים לא ויתרו על מילה במודעה. הישג גדול.
(תחפשו עוד מודעות שאנשים קוראים בצמא גם את ‘האותיות הקטנות’…)
המ…המודעה עשתה את שלה. נקודה.
(ליתר דיוק הפשקעוויל עשה משהו…. המודעות בעיתונות-בושה!!!)
המ… למה התגובה של מירי מופיעה פעמיים?
כמה אופייני לבולטון…
אם כולם אומרים, סימן שזה נכון. אמרו שלשת חכמי ההומור. כל מדורי הפרסום בעיתונות החרדית עסקו בפאשקוויעל הזה… בצורה כזו או אחרת (כן, כולל ‘שיווק ופרסום’ מבית ‘ביזנס’ למי שתהה). לפחות עובדה אחת אי אפשר להכחיש. בולטון השיגו עבור הלקוח יח”צ חינם.
ועכשיו לשאלת המיליון:
ילדים יקרים! הנקל סוד ביקשה להחדיר את “פרסיל ג’ל” למגזר החרדי, הלכה למגזרים, הלכה לקרימולובסקי, הלכה לבולטון ושם נשארה. התוכלו ילדים לומר בכמה גדלו מכירת הפרסיל ברשתות השיווק בריכוזים החרדיים?
התשובה במהופך בתחתית ההודעה.
(םינותמ ןיא ןיידע ןסלינל)
@ רינה:
פשקעוויל כתגובה יהיה ענק! 🙂