כבר סיפרנו כאן על ניצול של המלחמה למהלכים שיווקים. אבל כאן – ללא ספק הלפרין כבשו את הפיסגה.
מי שמכיר את הלפרין (וזה כולם כמובן) מבין איך המודעה תואמת בול את ערכי המותג. להכות באגרסיביות על מה שצריך, בלי לפחד, את המחירים, את השוק, את הערבים. אין עליכם הלפרינים.
10 תגובות
המודעה הראשונה של גל אורן עם קריאיטיב השנה
אהבתי את מיקום הבר קוד לסלולאר.
אהבתי מאוד. רק חבל שאין קרדיט למשרד הפרסום, רציתי לרדת על הבחור שעל הניקוד.
בתחבולות תעשה לך מלחמה – – – ופרסומת. 🙂
ניקוד מזעזע
עדיף כבר בלי
יותר גרוע מלא לעשות כלום זה לעשות את זה גרוע.
פרסום שכזה בעיתן חרדי – בערך כמו ליירט מטוס צהל”י עם כיפת הברזל הישראלי.
מענין מה תגובת 75 אחוזי העובדים של הרשת הנמנים על המגזר הערבי…
המודעה הזאת היא מספיחי הקריירה הראשונה והכוחנית של מייסד הרשת 🙂
שני כתב:
מה הקשר לגל אורן? להלפרין מעצב קבוע במשרדו כל יום. ועל הקראייטיב כבר שנים רבות מופקד יענקלה בכבודו ובעצמו.