מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
מילר פוינט
משרד פרסום
את מר ישראל, מר רפאל הלפרין אתם זוכרים? | ככל הנראה התפוח לא נפל רחוק מהעץ, בטח בתפיסה של הצרכן כלפי רשת האופטיקה | בואו לחטוף קמפיין חביב בימים האלו.
הלפרין
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

כבר סיפרנו כאן על ניצול של המלחמה למהלכים שיווקים. אבל כאן – ללא ספק הלפרין כבשו את הפיסגה.

מי שמכיר את הלפרין (וזה כולם כמובן) מבין איך המודעה תואמת בול את ערכי המותג. להכות באגרסיביות על מה שצריך, בלי לפחד, את המחירים, את השוק, את הערבים. אין עליכם הלפרינים.

הלפרין

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

10 תגובות

  1. אהבתי מאוד. רק חבל שאין קרדיט למשרד הפרסום, רציתי לרדת על הבחור שעל הניקוד.

  2. בתחבולות תעשה לך מלחמה – – – ופרסומת. 🙂

  3. יותר גרוע מלא לעשות כלום זה לעשות את זה גרוע.

  4. פרסום שכזה בעיתן חרדי – בערך כמו ליירט מטוס צהל”י עם כיפת הברזל הישראלי.

  5. מענין מה תגובת 75 אחוזי העובדים של הרשת הנמנים על המגזר הערבי…

  6. המודעה הזאת היא מספיחי הקריירה הראשונה והכוחנית של מייסד הרשת 🙂

  7. שני כתב:

    המודעה הראשונה של גל אורן עם קריאיטיב השנה

    מה הקשר לגל אורן? להלפרין מעצב קבוע במשרדו כל יום. ועל הקראייטיב כבר שנים רבות מופקד יענקלה בכבודו ובעצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן