תמיד אומרים שכל פרסומת של ‘דרושים’ מריצה מאות פקסים גם אם הכניסו אותה ללוח הפלס ביום שלישי, או אם לחילופין הדביקו אותה על הלוח במושב זקנים.
ועדיין, כך מתברר, ישנם שיושבים בבית, שואפים לעבודה, והשאיפה מתחילה ונגמרת בקיטורים על כל העולם.
לאלה נאמר, עזבו אותכם, לא גלאט-ג’ובס הפתרון.
מי שכן ירצה ללכת לפתרון היחידי – גלאט-ג’ובס, לפחות יידע שאת ההשתדלות הוא עשה.
אני לא יעזוב את מה שמפריע לי בפרינט הזה: ברמת הקרייאטיב התובנה ברורה, אבל הפתרון רשום קצת בלחישה אי שם בפינת הפרסומת. הייתם צריכים ללחוץ על קונטרול סורג ימני בכדי להגדיל את האותיות.
וכמובן מזל טוב על התקציב המעניין לנוחעם בע”מ.
קרדיט:
משרד פרסום. נוחעם בע”מ. פלנינג. לאה בלוי. קופי. שלמה לברטובסקי. ארט. מויש. תקציבאית. אלישבע פוגל.
ועכשיו תוספת לפוסט.
הטוקבק ‘ריאלי’ הצביע לעבר אשכול בפורום הפרסום ‘פרוג’ ובו הצגה של פרסומת רוסית עם תובנה תואמת להפליא לזו שיצאה ממחלקת הפלנינג של נוחעם. רק שהקריאיטיב קצת פירש אחרת את התובנה. מה שאומר, שכשהמחקר בוצע בכלים נכונים וחכמים, ניתן להגיע לתובנה שווה בישראל וברוסיה כאחד.
14 תגובות
יש את הסיפור בהרבה יותר קצר וחכם.
כללית לנוחעם פרופסיונל יש בעיה רוחבית – הם מספרים סיפור ארוך ומפורט מידי.
גם כתבו: אל תחכה לעבודה שתגיע אליך.
וגם הראו: אדם יושב בביתו על הספה בסלון, הקיר נפרץ ולסלון נוחתים ציוד משרדי בלה בלה…
בקטנה: הלוגו של גלאט ג\’ובס לא מודבק יפה יש סביבו סימן.
בטעות הכל יצא כתובכלינק, אני מקווה שלמאשרי התגובה יהיה שכל לסדר את זה 🙂
הקופי חמוד
הפרינט/ קריאיטיב טעון שיפור .
שלוימע, סורי 😉
אולי בגלל שאני מובטל ואולי סיבה אחרת הובילה אותי לשם, באתר נוחעם יש מודעה נוספת בסדרה, מניעה יותר לפעולה ומפתחת את הקונספט באופן מעולה, עד לכדי התפעלות של ממש.
בעניין ה׳העתקה׳ כמי שכבר עקב אחרי המודעות של פרסום נוחעם איני מוצא עד כה פגם בחשיבת מחלקת הפלנינג ששם, החושבת עצמאית ונכון בכל מצב, ואינה מהססת להמציא את הגלגל מחדש שוב ושוב. או שאכן יד המקרה היא זו, או שהאנשים המכירים את מקומם יודעים לזהות תובנה יפה מהי ובאומץ רב מודים ונוטלים אותה למען הלקוח, ולא למען כבודם, ובלבד שיצליח. וגם זה למדו הם ממורם ורבם הנועז והאמיץ, הלא הוא נוחעם בערבון בלתי מוגבל…
פרסום נוחעם, אחד אפס!!!1
אהבתי.
לדעתי הם לא הגיעו לשום תובנה…… הם פשוט העתיקו את הכל…
אני ראיתי את הפרסומת הרוסית לפני הרבה זמן ועכשיו כשראיתי את המודעה של נוחעם מיד עלתה המודעה הרוסית במוחי… והמבין יבין….
יום טוב!!
@ תיאודור:
איש לא דיבר על העתקה,
אלא אותה תובנה בהצגה הרבה יותר קולעת.
שוקי יקירי שאלה לי אליך
איך עובד המו”מ בינך למשרד עם נוחעם בע”מ
כל פרינט שהם מעבירים למייל שלך אתה מעלה פוסט מיידי?
מעניין שאםרוב התגובות פה אוהדות כנראה שהלא אוהדות שוקי סינן.
האמת שיותר מעניין זה מי בכלל מגיב להם, מה יש להם מחלקת יחצ עצמית?
והכי מוזר שבקרדיטים יש יותר משני אנשים…
“מחלקת הפלנינג של נוחעם” אוח אוח…
לפעמים החיקוי עלוב מהמקור:(
עזבו את זה שהחיקוי עלוב מהמקור, במקור יש הגיון כלשהו – דברים נופלים מלמעלה.
בחיקוי – – – ממממ…. מי מכם נתקל בחייו בכסא משרדי שמתעופף באוויר ושובר קירות???
ועל זה אומר הכתוב:
\”סוד היצירתיות הוא לדעת להסתיר את מקורותיך\”
(אלברט איינשטיין, שם, שם)
למה לפזול??????????????