WebDuck
בניית אתרים
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
גלאט-גוב’ס חוטפים שכל ומפקידים את תקציב הפרסום שלהם לנוחעם בע”מ | נשמע קל ופשוט להעביר מסר על חברה מונופוליסטית בתחום, אבל מסתבר שזה מעט יותר מורכב| בואו להבין מה בדיוק קורה בין אצבעותיהם של מחפשי העבודה| עסוקים? הפוסט עבורכם.
גלאט-גובס_שלב-1
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

תמיד אומרים שכל פרסומת של ‘דרושים’ מריצה מאות פקסים גם אם הכניסו אותה ללוח הפלס ביום שלישי, או אם לחילופין הדביקו אותה על הלוח במושב זקנים.

ועדיין, כך מתברר, ישנם שיושבים בבית, שואפים לעבודה, והשאיפה מתחילה ונגמרת בקיטורים על כל העולם.

לאלה נאמר, עזבו אותכם, לא גלאט-ג’ובס הפתרון.

מי שכן ירצה ללכת לפתרון היחידי – גלאט-ג’ובס, לפחות יידע שאת ההשתדלות הוא עשה.

אני לא יעזוב את מה שמפריע לי בפרינט הזה: ברמת הקרייאטיב התובנה ברורה, אבל הפתרון רשום קצת בלחישה אי שם בפינת הפרסומת. הייתם צריכים ללחוץ על קונטרול סורג ימני בכדי להגדיל את האותיות.

וכמובן מזל טוב על התקציב המעניין לנוחעם בע”מ.

גלאט-גובס_שלב-1

קרדיט:

משרד פרסום. נוחעם בע”מ. פלנינג. לאה בלוי. קופי. שלמה לברטובסקי. ארט. מויש. תקציבאית. אלישבע פוגל.


ועכשיו תוספת לפוסט.

הטוקבק ‘ריאלי’ הצביע לעבר אשכול בפורום הפרסום ‘פרוג’ ובו הצגה של פרסומת רוסית עם תובנה תואמת להפליא לזו שיצאה ממחלקת הפלנינג של נוחעם. רק שהקריאיטיב קצת פירש אחרת את התובנה. מה שאומר, שכשהמחקר בוצע בכלים נכונים וחכמים, ניתן להגיע לתובנה שווה בישראל וברוסיה כאחד.

331889_293165657372578_109482295740916_971805_451070552_o

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

14 תגובות

  1. בטעות הכל יצא כתובכלינק, אני מקווה שלמאשרי התגובה יהיה שכל לסדר את זה 🙂

  2. הקופי חמוד
    הפרינט/ קריאיטיב טעון שיפור .

    שלוימע, סורי 😉

  3. אולי בגלל שאני מובטל ואולי סיבה אחרת הובילה אותי לשם, באתר נוחעם יש מודעה נוספת בסדרה, מניעה יותר לפעולה ומפתחת את הקונספט באופן מעולה, עד לכדי התפעלות של ממש.

    בעניין ה׳העתקה׳ כמי שכבר עקב אחרי המודעות של פרסום נוחעם איני מוצא עד כה פגם בחשיבת מחלקת הפלנינג ששם, החושבת עצמאית ונכון בכל מצב, ואינה מהססת להמציא את הגלגל מחדש שוב ושוב. או שאכן יד המקרה היא זו, או שהאנשים המכירים את מקומם יודעים לזהות תובנה יפה מהי ובאומץ רב מודים ונוטלים אותה למען הלקוח, ולא למען כבודם, ובלבד שיצליח. וגם זה למדו הם ממורם ורבם הנועז והאמיץ, הלא הוא נוחעם בערבון בלתי מוגבל…

  4. לדעתי הם לא הגיעו לשום תובנה…… הם פשוט העתיקו את הכל…
    אני ראיתי את הפרסומת הרוסית לפני הרבה זמן ועכשיו כשראיתי את המודעה של נוחעם מיד עלתה המודעה הרוסית במוחי… והמבין יבין….

    יום טוב!!

  5. שוקי יקירי שאלה לי אליך

    איך עובד המו”מ בינך למשרד עם נוחעם בע”מ
    כל פרינט שהם מעבירים למייל שלך אתה מעלה פוסט מיידי?

  6. מעניין שאםרוב התגובות פה אוהדות כנראה שהלא אוהדות שוקי סינן.
    האמת שיותר מעניין זה מי בכלל מגיב להם, מה יש להם מחלקת יחצ עצמית?
    והכי מוזר שבקרדיטים יש יותר משני אנשים…

  7. עזבו את זה שהחיקוי עלוב מהמקור, במקור יש הגיון כלשהו – דברים נופלים מלמעלה.
    בחיקוי – – – ממממ…. מי מכם נתקל בחייו בכסא משרדי שמתעופף באוויר ושובר קירות???

  8. ועל זה אומר הכתוב:
    \”סוד היצירתיות הוא לדעת להסתיר את מקורותיך\”
    (אלברט איינשטיין, שם, שם)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן