ועד קביעת עתים לתורה של חסידי צאנז, להגברת שיעורי דף היומי, הנפיקו מודעה יצירתית במטרה לגרום לאנשים לחשוב רגע לפני שממשיכים הלאה להצטרף ללומדי הדף היומי לקראת תחילת מסכת פסחים.
גורמים בחצר הקודש בעלזא שנחשפו למודעה, ביקשו מהגרפיקאי, היוצר הצנזאי שמוליק שטמר, להכין מודעה זהה עם הלוגו שלהם. להגדיל תורה ולהאדירה.
7 תגובות
הקונספט חביב, לא כזה שיגרום למישהו לקום מהכורסא, אבל הרעיון טוב
הערות ניסוח.
לאור המצב? כנראה התבלבל להם עם האור לארבעה עשר, זה יותר לחושך המצב, ניסוח מומלץ: בעקבות המצב
מסתמנת מהפכה ניסוח מומלץ: מתחוללת מהפכה, או הייתי מנסח את כל השורה כך: בעקבות המצב הקשה בארץ הקודש חייבים לחזור לשיטות הישנות. משבת פרשת בלק, מחזרים על הפסחים.
ובבודי טקסט יש כפילויות מיותרות ניסוח מומלץ: בשבת פרשת בלק גם אתם נוטלים חלק במאמץ ומצטרפים לעשרות אלפי ישראל המתחילים במסגרת דף היומי בלימוד וחזרה של מסכת פסחים.
זה חלק מ’קמפיין’ שלם שתלה בבתי הכנסת
כלומר, אתה מצטער שלא התייעצו איתך קודם…
הקריאייטיב חזק. הביצוע חלש 🙁
כמה דאבילי… ממש עושה חשק לחזר על הפסחים…
חבר’ה, מתי תקלטו שפרסום זה לא הפרחת סלוגנים מבריקים. נמאס כבר לראות דברים כאלו
@ גבריאל לוי:
זה לא מדבר אליך,
כנראה אתה לא לקהל היעד…
בכל הכבוד, משחקי לשון טובים בעיקר לכותרת של עיתון יום השישי זי”ע ומרכז העניינים יבלט”א, ששניהם כמובן מעשה ידיו להתפאר של נחשוני שליט”א.
פרסום, זה להביא את הקליינט, (אל הגמרא במקרה דנן), אכן כן, אולי הכותרת תפסה אותו להביט במודעה, אך, מה יביא אותו אל המוצר????