תקציב הפרסום של חברת “רוזנטל” עבר ממשרד “קלמן V” למשרדו של שמעון רווח – “שחור ולבן”, לאחר שחתמה שנה של פעילות בענף הליסינג המימוני.
ענף הליסינג מוביל היום את שוק הרכב בישראל, בעיקר בגלל לקוחות עסקיים רבים המחזיקים ציי רכב גדולים. בשנים האחרונות הענף נמצא בצמיחה מתמדת בישראל ורבבות נהגים, גם מהשוק הפרטי, בוחרים לרכוש את מכוניתם באמצעות חברות ליסינג. הכי קל, הכי פרקטי.
חברות חדשות יחסית, כמו “רוזנטל”, מוכיחות כי ענף הליסינג המימוני ממשיך להתפתח, ויש מקום לכולם. במשרד הפרסום “שחור ולבן” הסבירו כי הקמפיין החדש מבית “רוזנטל”, שעלה השבוע לעיתונים, מציג שפה אסטרטגית חדשה ויתמקד במסרים אחידים וברורים, בקו גרפי נקי ומהודר. בקרוב, כך הם מבטיחים, הציבור יגלה פעילויות קד”מ מעניינות ומפתיעות.
בהצלחה.
6 תגובות
לא מגיע לעוצמה של קלמן
חסר כאן “דרך” ו”כח”
יש כבוד!
@ ישר:
יש כאן מכירות!
איזה קריאיייייטיייבבב!!! וואוו!!
רחלי שאפו!!!
מה אני אגיד לכם. אני התקשרתי לרוזנטל בי-ם כדי לקנות רכב. דיברתי עם פועל על פגישה ביום שני בשעה 2. אחרי נסיעה לא נעימה באוטובוס, מצאתי שהסניף סגור!!! התקשרתי לנייד של המוכר ו…..לא זמין!!!! התקשרתי לשירות לקוחות והאישה אמרה, “סגור, באמת אין אף אחד שמה? צריך להיות פתוח עד 5. ” היא בקשה ממני את השם והנייד שלי. אני אמרתי לה נא לעדכן אותי כי אני מחכה פה עם עוד אחת שגם מחכה 15 דקות. בסוף היא לא חזרה אלי ואני חזרתי הבייתה בעוד נסיע לא נעימה. אחרי כמה ימים, אני פתחתי את האתר שלהם לדף של ליצור קשר, וכתבתי שוב מה קרא אלי ביחד עם המס’ נייד, שם וגם אמייל שלי. זה כבר יותר משבוע ולא קיבלתי שום תגובה! אני עכשיו מתכוון לפנות לחברה אחרת.