הקמפיין האוהב של משה אבוטבול, הפונה לקהל יעד חילוני, כבר צובע את השכונות המעורבות בבית שמש. אבוטבול, המאויר בחינניות רבה, מזכיר את הקמפיין של פרוש לעיריית ירושלים ומציג את אהבתו לכולם כמסר מרכזי.
בשיחה שקיים העיתונאי צביקה גרוניך מ”כיכר השבת” עם איציק רבר ממטה הבחירות של אבוטבול, הוא שמע את ההסבר הבא: “בחרנו בסלוגן הזה בגלל שמשה אבוטבול הוא איש אהבה, איש שלום ואחדות. חוץ ממה שהוא עשה טוב לתושבי העיר, הוא לא ידע לעשות שום דבר רע לאנשים”.
לפאשקעוויל הגיע גם “הקמפיין החרדי” שיתפרסם כבר השבוע בעיתונות המקומית ובשכונות החרדיות המובהקות, המתריע מפני מוזיקה בשבת, רומז על בעיות צפויות בארנונה אם ייבחר המועמד החילוני, ומציף את הדאגה המרכזית של כל הורה חרדי – עתידו של חינוך הילדים שלו, הלוט בערפל.
השמועות ברחוב גורסות כי מי שאחראי לקמפיינים הוא לא אחר מאשר ידידנו הרשל’ה.
4 תגובות
לא מקצועי בעליל,
אין קווים דומים בכלל גם מבחינה עיצובית וגם מבחינת השפה.
זה נראה שמישהו פה מפוצל אישיות או לא אמין.
החילונים שיזהו את הקמפיין החרדי על גבי העיתונים של שכניהם יבינו שיש כאן שקר גס –
אליהם הוא מדבר בצבעוניות ואהבה, ואל החרדים מדבר כמו אח פנאטי שמפזר פשקווילים ומסביר את הקריצה המחופשת לציבור השני.
לא אהבתי.
אלופפפפפפפ!
הלוואי שיצליח!!
קמפיין לא מקצועי בעליל,אני מסכימה לגמרי עם “אחשלו” תגובה 1 שכל חילוני שיראה את הקמפיין החרדי יבין שעובדים עליו בעיניים.
גם החבר’ה ממפלגת “טוב” יבינו ששוב פעם מוכרים אותם לקיצונים הפנאטים.
בקיצור,קמפיין כושל ומכשיל.
לא נכונה הטענה לגבי חוסר האמינות.
המודעות החרדיות לא מגיעות עם חתימת המפרסם. (במקרה הזה)
מה שכן- מודעה חרדית שתגיע לידיו של חילוני עלולה להרתיע אותו אובייטקיבית.
וזה…מה לעשות? סיכון הכרחי…