ואנחנו רק הערה: במודעה היפה הזאת מבית היוצר של דמיון, יש הרבה מילים מיותרות. אפשר היה להסתפק בתמונה המצוינת ובתמונות המוצרים המשווקים לכבוד פורים בתוספת שורת מחץ, משפט אחד קצר. חוץ מזה, הכותרת הזכירה לנו את קפה ג’ייקובס וזה בגלל הפונט הלעוס.
ואנחנו רק הערה: במודעה היפה הזאת מבית היוצר של דמיון, יש הרבה מילים מיותרות. אפשר היה להסתפק בתמונה המצוינת ובתמונות המוצרים המשווקים לכבוד פורים בתוספת שורת מחץ, משפט אחד קצר. חוץ מזה, הכותרת הזכירה לנו את קפה ג’ייקובס וזה בגלל הפונט הלעוס.
אולי יעניין אותך גם:
הרשמו לניוזלטר של פאשקעוויל
8 תגובות
קלמן V, תפסיק לרדת על הדמיון!
טובבבבבבבבבבבבבב!
מודעה מעולה!
אהבתי תכותרת
‘שבא לי גרוס’
אצלינו במשרד זה נהיה סלנג חדש.
ומודעה מהממת!
בעיני,
דווקא הטקסט למטה השלים את התמונה,תרתי משמע.
תמשיכו ככה, דמיון.
מודעות, אחת אחת!
אהבתי! אהבתי! אהבתי!
אגרוסיסע רעיון מצית את הדמיון.
טעים שבא לגרוס שוקולד גרוס
כל כך מתוחכם, שבא לגרוס כל גרוס.
שוקולד,שוקולד,רק שוקולד. גרוס!
למה לא העלו את התשדירים?
טעימים אחד אחד!
הרקע של התמונה כל כך גרוע, שבא לכעוס…