השבוע כתבנו כאן על השימוש המצוין שעושים מעצבים ומעצבות בפוטושופ כדי לגייר דמויות משאטרסטוק. הקמפיין הנוכחי של בגיר, שעלה באמצעות אפיקים לקראת חג הפסח, מוכיח שיש משרדי פרסום גדולים שמשקיעים בלקוחות שעות נוספות ומרימים הפקות צילום מקצועיות ומהודקות. המודעה הראשונה מיועדת לקהל יעד חב”די, השניה אולי לעיתון המבשר והשלישית לעיתון משפחה.
ביקשנו לחשוף תמונות שלא התפרסמו מיום הצילומים, ונענינו בחיוב. קרדיט צילום: זיו שדה.
קרדיטים: משרד פרסום: אפיקים • מנהל קריאייטיב: עמיחי עשהאל • ארט דירקטור: עידו שוורצמן • סופרוייזר: אריאל בירנבאום • תקציבאי: יוסי עלוש • יחסי ציבור: נחמיה רוזנפלד, שרגא יונגרייז
4 תגובות
מדהים! סוף כל סוף קמפיין עם כבוד!
לא חסר כאן קרדיט????
מאז ששרגא יונג נכנס למחלקת היח”צ באפיקים רואים את המקצועיות של המחלקה.
עלה והצלח
הכל 10 אבל אין כמו קלמן זי
רק לי זה מוזר שפסח יוצא ב 2014 ולא בתשע”ד?