כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מרכז העניינים
חינמון ארצי
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מילר פוינט
משרד פרסום
לאחרונה כתבנו על השימוש המצוין שעושים מעצבים ומעצבות בפוטושופ כדי לגייר דמויות משאטרסטוק. הקמפיין הנוכחי של בגיר מוכיח שיש משרדי פרסום גדולים שמשקיעים בלקוחות שעות נוספות ומרימים הפקות צילום מקצועיות ומהודקות • צפו בגלריה
BAGIR (5)
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

השבוע כתבנו כאן על השימוש המצוין שעושים מעצבים ומעצבות בפוטושופ כדי לגייר דמויות משאטרסטוק. הקמפיין הנוכחי של בגיר, שעלה באמצעות אפיקים לקראת חג הפסח, מוכיח שיש משרדי פרסום גדולים שמשקיעים בלקוחות שעות נוספות ומרימים הפקות צילום מקצועיות ומהודקות. המודעה הראשונה מיועדת לקהל יעד חב”די, השניה אולי לעיתון המבשר והשלישית לעיתון משפחה.

ביקשנו לחשוף תמונות שלא התפרסמו מיום הצילומים, ונענינו בחיוב. קרדיט צילום: זיו שדה.

BAGIR (1) BAGIR (2) BAGIR (3) BAGIR (4) BAGIR (5) BAGIR (6) BAGIR (7) BAGIR (8) BAGIR (9)

קרדיטים: משרד פרסום: אפיקים • מנהל קריאייטיב: עמיחי עשהאל • ארט דירקטור: עידו  שוורצמן • סופרוייזר: אריאל בירנבאום • תקציבאי: יוסי עלוש • יחסי ציבור: נחמיה רוזנפלד, שרגא יונגרייז

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן