קמפיין חדש של סלטי אחלה מציג עובדה מעניינת: 96% מסכימים כי לסלטי אחלה יש טעם של בית. למטה, באותיות הקטנות, מסבירים לנו שמדובר בסקר שנערך בקרב משתתפות כנס נשים בירושלים, הלא הוא כנס “לבית” שהפיק עיתון המבשר יום אחרי “עצרת המיליון” בבנייני האומה. אז אפשר להיות קטנוניים ולומר שרוב משתתפות הכנס שייכות לאותה משפחה ושהמדגם לא מייצג, אפשר גם לפרגן על העיצוב המזמין של המודעה אבל מנתון אחד אי אפשר להתעלם: אחלה הוא מותג הסלטים הנמכר ביותר במגזר החרדי. בתיאבון!
8 תגובות
המודעה אחל’ה..
הסקר?
מוזר מוזר, המבשר זה ציבור חסידי, שלא אוכל ‘שאירית’, איך אפשר להסתמך על כזה סקר?
חבל שלא כתבת כמה שנים אחרי שמעריב קבע שX אחוזים קורים מעריב, וחודש אחרי שדסקל החליטו וכו’, וד”ל ואכמ”ל.
מעריב, יש הבדל בין קמפיין שפורסם לפני חודש לקמפיין שפורסם לפני כמה שנים ואי אפשר למצוא אותו ברחבי הרשת…
“טעם של בית” זה הסלוגן של גבינות תנובה.
או שאולי זה כבר לא? בכל מקרה, להעתיק זה הרבה יותר קל מלהמציא מחדש…
הייתי בכנס המבשר והיו שם כל מיני נשים לאו דווקא חסידיות
הבדל משמעותי נוסף:
כאשר מפרסמים את מקור הסקר, יש לתת את הדעת למקור המוצג. האם הוא משקף את קהל היעד של המוצר? התשובה היא כן.
האם הסקרים של מגיש זה יכולים להביא נתונים כאלה? התשובה היא: אין סיכוי. בדיוק כפי שכתבת, לא הייתי עושה סקר מותגי ההלבשה החסידית, בקרב 2000 בנות סמינר. כך גם לא מוצר ‘שארית’ בקרב קוראי המבשר.
מעניין!
כי חשבתי שאחלה חומוס יש לו טעם של שדה 😉
ואני שואל: איפה הקריאייטיב? נהיה קל מדאי למצוא בענף המגזרי שלנו מודעות פרסום נטולות קריאייטיב.
הגיע הזמן שתתחילו ללמוד וברצינות את המקצוע! http://www.hagavoa.co.il/
בהצלחה לכולנו