דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
אינני יודע אם הפוסט הזה עולה בגלל שמגיע פרגון לתוצאות אפקטיביות על הקמפיין החינני (שאפו על הכותרת) או משום שאני רוצה לספר לכם, שלאור ניסיוני הרב ולאחר שבדקנו את מגוון המותגים לילד הבכור שלנו, בייביסיטר באמת עומד בהבטחה הפרסומית שלו והסטנדרט שלו גבוה – וזה כבר לדברי אשתי: לפחות כמו האגיס!
10514285_10202540009568326_3598885000934024066_o
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אינני יודע אם הפוסט הזה עולה בגלל שמגיע פרגון לתוצאות אפקטיביות על הקמפיין החינני (שאפו על הכותרת) או משום שאני רוצה לספר לכם, שלאור ניסיוני הרב ולאחר שבדקנו את מגוון המותגים לילד הבכור שלנו, בייביסיטר באמת עומד בהבטחה הפרסומית שלו והסטנדרט שלו גבוה – וזה כבר לדברי אשתי: לפחות כמו האגיס.

“אני מעדיפה פמפרס, אבל אם צריך לבחור מותג אחר, יש שניים שמתחרים על הקטגוריה היותר טובה: בייביסיטר ולייף מבית סופר-פארם”, היא אומרת.

והאגיס? הוא קיבל את דירוגו במקום הרביעי. מי היה מאמין?

10514285_10202540009568326_3598885000934024066_o

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. גם אני נקרעתי מהכותרת הממזרית, קמפיין מצוין ומושך תשומת לב.

  2. כותרת מעולה! (לגבי הספיגה בלילה לצערי אני לא מסכימה, ליום הוא מעולה!)

  3. מצוין.
    אסטרטגיה 10
    קריאייטיב 10
    קופי 10

    לא אופייני לתוצאות….

  4. לדעתי קמפיין עם ריח לא טוב…
    אישית לא אהבתי את הטיטולים האלה הם עשו לילדים שלי אדום…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן