אינני יודע אם הפוסט הזה עולה בגלל שמגיע פרגון לתוצאות אפקטיביות על הקמפיין החינני (שאפו על הכותרת) או משום שאני רוצה לספר לכם, שלאור ניסיוני הרב ולאחר שבדקנו את מגוון המותגים לילד הבכור שלנו, בייביסיטר באמת עומד בהבטחה הפרסומית שלו והסטנדרט שלו גבוה – וזה כבר לדברי אשתי: לפחות כמו האגיס.
“אני מעדיפה פמפרס, אבל אם צריך לבחור מותג אחר, יש שניים שמתחרים על הקטגוריה היותר טובה: בייביסיטר ולייף מבית סופר-פארם”, היא אומרת.
והאגיס? הוא קיבל את דירוגו במקום הרביעי. מי היה מאמין?
5 תגובות
גם אני נקרעתי מהכותרת הממזרית, קמפיין מצוין ומושך תשומת לב.
כותרת מעולה! (לגבי הספיגה בלילה לצערי אני לא מסכימה, ליום הוא מעולה!)
מצוין.
אסטרטגיה 10
קריאייטיב 10
קופי 10
לא אופייני לתוצאות….
לדעתי קמפיין עם ריח לא טוב…
אישית לא אהבתי את הטיטולים האלה הם עשו לילדים שלי אדום…
לא, הפרצוף הנדהם של הבייבי, למות.