קמפיין החנוכה של המחלבות עולה במיקומים האסטרטגיים ביותר לקראת ימי החנוכה. כשאנחנו פותחים את חבילת העיתונים – ‘משפחה’ ו’בקהילה’, אנחנו בדרך כלל שולפים את המגזין ומתרשמים מהפרסומת בגב הגיליון. השבוע מככבת שם טרה, המציגה תמונה חיננית של שני ילדים סועדים על שולחן חלבי מפנק בליל רביעי של חנוכה, תחת הכותרת “גם בחנוכה לילדים שלי יומיום טרה”. יחסית לארוחת ערב חגיגית בבית, הילדים לבושים מצוין! מודעה יפה, מעבירה טוב את המסר. בשל מיקומה האסטרטגי והפשטות שלה, קשה להתעלם ממנה.
אחרי שסיימנו עם טרה, אנחנו פותחים את המגזין ומיד נתקלים בעמוד 3 היוקרתי, בפרסומת צבעונית ורעשנית של תנובה תחת הכותרת “טעמי החנוכה”, המזמינה את הקוראים לשחק במשחק טריוויה. נחמד, אבל לא נפלתי. משהו חסר שם.
בעמוד הבא, מגיעה מודעה נוספת ומשלימה את החסר: 10 מוצרים מרכזיים של תנובה מוצגים על מדפים צבעוניים תחת הכותרת “מבצעי החנוכה” + הסבר על המשחק מהעמוד הקודם. הקמפיין הזה מגביר מכירות ומעודד אינטראקציה נוספת עם הלקוח. חנוכה הוא זמן מעולה למשחקים בחיק המשפחה, וכך, בפשטות – לפחות בסיבוב הזה – תנובה מנצחת את טרה.