מדור הפרסום של “יתד נאמן” מביא רעיונות מתגלגלים נוספים מפרסומים בענף הרכב במדינות שונות. הנה מבחר דוגמאות מרתקות.
קמפיין למותג הרכב רנו קליאו העושה שימוש בשעון חול כדי להוכיח את מהירות הנסיעה תחת הסלוגן: להגיע ליעד מהר יותר.
פרסומת למרוץ מכוניות בטורקיה מציגה מכונית מרוץ דוהרת על בניין.
צוות השיווק של מרצדס הצליח לשים מכונית אמתית על שלט חוצות.
קמפיין קידום חכם לאלפא רומיאו הציב במרכזי קניות עמוסים בבלגיה את המכונית בתוך עגלת קניות.
פרסומת למשאית שמדגישה את כוח הכבידה והנשיאה שלה באמצעות שימוש בחיה כבדת משקל לא פחות, שעדיין היא מצליחה לשאת מעליה באופן שהצרכן לא יצליח לדמיין.