מרכז העניינים
חינמון ארצי
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
WebDuck
בניית אתרים
זהו סיפורם של קמפיינים מועתקים: מרכנתיל מבנק לאומי ורשת האופנה ליבוביץ מברודווי
BRODWEY
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

מזה כמה שנים שהשפה הקריאייטיבית העקבית של בנק לאומי – באמצעות פרסום פידבק – היתה טיפוגרפית, ולאחרונה ראה לנכון בנק מרכנתיל – באמצעות בולטון פוטנציאל – להעתיק את השפה.

עונת המעתיקים: מצאו את ההבדלים במודעות הבנקים ורשתות ההלבשה 1

עונת המעתיקים: מצאו את ההבדלים במודעות הבנקים ורשתות ההלבשה 2

עונת המעתיקים: מצאו את ההבדלים במודעות הבנקים ורשתות ההלבשה 3

והנה עוד העתקה מעניינת, טרי טרי מהשבוע: רשת ההלבשה החסידית ‘ברודווי’ עלתה בחודשים האחרונים עם מודעה תדמיתית עם ויזואל של תפירה בחוט ומחט כשזו מרכיבה את האות B מתוך הלוגו שלה. והנה בסוף השבוע שעבר, רשת האופנה לייבוביץ, מפרסמת מודעה בשבועונים באמצעות ‘אפיקים’ עם מודעה דומה להפליא, המעתיקה את הרעיון.

עונת המעתיקים: מצאו את ההבדלים במודעות הבנקים ורשתות ההלבשה 4

עונת המעתיקים: מצאו את ההבדלים במודעות הבנקים ורשתות ההלבשה 5

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

5 תגובות

  1. הטיפוגרפיה של לאומי והן של דיסקונט – לא ‘נאים’ לעין.
    ביצוע התפירה של לבוביץ’ ובכלל קו הפרסום שלהם – נקי, ומעולה לטעמי.
    גי’ בי’ באופן די קבוע – נראה קצת חפ-לאפ.

  2. ברודווי וליבוביץ תאומים זהים. מרכנתיל ולאומי – טיפוגרפיה כזו היא לא המצאה של אף אחד. לפחות במרכנתיל אני מבין את הרציונאל להרכיב מילה מהרבה מילים, מה שאין כן בלאומי.

  3. איפה המודעות ה”מועתקות”? לא מצליחה לראות.
    נשארתי סקרנית….

  4. ה’Bדיוק’ של ברודווי עושה את ההבדל.
    עם קריאייטיב טוב לא צריך להצטעצע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן