מזה כמה שנים שהשפה הקריאייטיבית העקבית של בנק לאומי – באמצעות פרסום פידבק – היתה טיפוגרפית, ולאחרונה ראה לנכון בנק מרכנתיל – באמצעות בולטון פוטנציאל – להעתיק את השפה.
והנה עוד העתקה מעניינת, טרי טרי מהשבוע: רשת ההלבשה החסידית ‘ברודווי’ עלתה בחודשים האחרונים עם מודעה תדמיתית עם ויזואל של תפירה בחוט ומחט כשזו מרכיבה את האות B מתוך הלוגו שלה. והנה בסוף השבוע שעבר, רשת האופנה לייבוביץ, מפרסמת מודעה בשבועונים באמצעות ‘אפיקים’ עם מודעה דומה להפליא, המעתיקה את הרעיון.
5 תגובות
מה כולם מעתיקים מפידבק?
הטיפוגרפיה של לאומי והן של דיסקונט – לא ‘נאים’ לעין.
ביצוע התפירה של לבוביץ’ ובכלל קו הפרסום שלהם – נקי, ומעולה לטעמי.
גי’ בי’ באופן די קבוע – נראה קצת חפ-לאפ.
ברודווי וליבוביץ תאומים זהים. מרכנתיל ולאומי – טיפוגרפיה כזו היא לא המצאה של אף אחד. לפחות במרכנתיל אני מבין את הרציונאל להרכיב מילה מהרבה מילים, מה שאין כן בלאומי.
איפה המודעות ה”מועתקות”? לא מצליחה לראות.
נשארתי סקרנית….
ה’Bדיוק’ של ברודווי עושה את ההבדל.
עם קריאייטיב טוב לא צריך להצטעצע.