כבר בעיתוני ערב החג ראינו שני לקוחות חדשים למשרד הפרסום VIP. הראשון הוא “אושן גורמה” שהיה עד לאחרונה במשרדי ‘מילר פוינט’. במקביל למודעות בעיתוני הפריים-טיים של המגזר החרדי, שילבו פעילות שטח עם נגררת בולטת במיוחד במרכזי הקניות השונים במגזר החרדי.
לקוח נוסף הוא ארגון “יסודות” שבלט מאוד עם טיזר מעניין על מהפכות וציוני דרך במגזר החרדי. השבוע כבר גילינו כי מדובר בארגון חדש המציע סדרת קורסים לחתנים ואברכים צעירים. הקמפיין הרחב מבשר על לידתו של הארגון עליו יכריזו בכנס היסוד שייערך מיד לאחר חג הפסח. האם הארגון ישקיע דמים מרובים בקמפיינים לאורך השנה? נחיה ונראה.
3 תגובות
מעניין מי הולך לשלם על הארגון הזה יסודות? מי שיקבל את הקורסים יצטרך לשלם? מי יממן את כל הפרסום וההוצאות המנהליות שיש לכל ארגון?
קמח עומד מאחורי זה והם משלמים את כל הקמפיין המאסיבי שהיה
הקישור לקמח הוא עלילה חסרת בסיס, יש תורם מחו”ל שתרם להם את הוצאות ההקמה ועלויות הפרסום, למה אנשים מפריחים שמועות מבלי לבדוק? מגוחך…