הנה פרסום קריאייטיבי לאבקת כביסה של אוקסיג’ן מבית סנו, באמצעות משרד הפרסום אפיקים. אני לא מצליח להיזכר איפה ראיתי את הקריאייטיב הזה בעבר. בדקות האחרונות ביצעתי חיפוש ברחבי הרשת והעליתי חרס בידי. אם יש לכם כיוון, כתבו לי בתגובות או שלחו במייל. כמיטב המסורת, המודעה לא הייתה נכנסת למדד המותגים בגלל האכלה בכפית המסורתית ועודף הטקסטים.
בשורה התחתונה: סופסוף קריאייטיב, מגיע להם פרגון.
6 תגובות
ועד שיש מודעה טובה.
שוב מאכילים את הציבור עם קופי “ברחל בתך הקטנה”.
מחלקת השיווק ומחלקת הקריאייטיב הגיעו לפשרה 🙂
קריאייטיב של ציבי צוקר,
כשהיתה באפיקים.
מהמם!
פצצה!
של ציבי לפני כמה שנים עם עיצוב קצת שונה.
כשהייתי בגובה חצי מטר היתה למודעה בסגנון הזה זקן בגובה מטר, אז ככה לפני 20 שנה לערך, לאבקת כביסה ‘אריאל’ שאין לי מושג האם היא קיימת היום היה קריאטיב בסגנון הזה.
בקשר ל’האכלה בכפית’:
נכון שיש בקהל חברה’ קצת פחות סיעודיים,
אבל לטובת אלו שכן, ובעיקר לטובת המוצר,
לפעמים ההאכלה הזו לא מיותרת.
אם עקרת בית לא מתוחכמת מדי/קריאייטיבית
תשאל את עצמה ‘למה לעזאזל החולצה במצב מאוזן,
ואיך זה קשור לאוקסיג’ן?’ אז המודעה לא עשתה את שלה.
צריכים לזכור שקריאייטיב זה רק פרמטר אחד למודעה טובה.