תחת הכותרת “יומיום טרה” ממשיכה המחלבה להפיץ את מסרי הבריאות שלה “גם בתשעת הימים”. המודעות של מימד מעוצבות בטוב טעם והילדים האותנטיים עושים את העבודה. הבריף השיווקי מאלץ אותם לעשות שימוש חוזר במוטיבי הבריאות והטעם, וכך זה נראה במודעה הזאת: טעים (3 אזכורים), בריא (2 אזכורים) וללא חומרים משמרים (2 אזכורים). ובכן, אמרו לי, הבנתם כבר מה היתרונות המובהקים של טרה?
3 תגובות
ככה זה שמנהל השיווק של טרה הוא אחד מהמוצלחים בשוק- בן ציון פדר!!!!!
מודעות עם מלא חן!!
עושים את זה טוב שם בטרה…
אני הקטן מבין דבר אחד שבתשעת הימים אין צורך להציג תשעה מוצרים במודעה כמו שבחרו במשרד אחר לעשות, מכיון שעדין לא מדובר בליל הסדר בחלק של תשעה מי יודע…