ל”ג בעומר כבר עבר, אבל חוצניק הבטיח בליל שישי שנעלה את המודעה הזאת השבוע, אז הנה היא. אמנם הוא מאוד חיבב אותה, אבל גם אחרי שלל המחמאות שטריו קצרו מאיתנו טרום חג הפסח, הפעם אני ממש לא מתחבר. אולי זה הצבעים המתאימים יותר לתסרוקת אצל הפאנית מאשר חלק’ה במירון, אולי זה החיבור בין מכונת תספורת למכשיר סלולרי, כשר כמובן, שלא אהבתי. אולי.
קרדיט • פרסום טריו | מנהל קריאייטיב: ערן טלמור | קופירייטר: פנינה ויינרב | ארט: נטע קונין | תקציבאי: משה גבריאלוב | סופרוויזר: יהודית טל | יח”צ: רחלי גרינוולד
24 תגובות
איפה גולדסטון כשצריך אותו?
מחפיר.
ואולי כי הפלסטיק צריך להיות לכיוון השני????
לא מתאים לטריו…. לאחרונה ראיתי גם פרסום שלהם לראש חדש, מה אגיד לכם… נמוך נמוך…
לגבי הפרינט הזה, הבעיה העיקרית שלו, לפני הצבעים המזעזעים, שהוא לא נוגע באף קהל יעד מוגדר.
החיבור של הויזואל בעיני גרוע, עזבו את זה… מה אתם רוצים להגיד כאן בחיבור הזה? כבר אמרתם בכותרת.
אתם לא יודעים שלא אומרים בית ומצירים בית, באמת?!
ולמה לחזור על המבצע פעמיים?
קופE
טריו לא מטפלים בתקציב ראש חדש מזה כחצי שנה.
חסר דמיון
כנראה שעזיבתו של קוטינר עושה שמות גם במחלקת הקרייאיטיב,
אם זה מה שטריו יודעים להפיק אז שיחזור דחוף לדמיון.
גררר… צרם לי נורא. למה? לא יודע. תשאלו את שתי האונות שלי.
ונא, נא בחייאת, קוטיינר וחבריו, חבריו וקוטיינר: אל תחגגו כאן על כל פישול של טריו. אף אחד כאן לא מספיק מטומטם בשביל לחשוב שעזיבתו של קוטיינר תהיה הסיבה לפרסומות גרועות של טריו מהיום…
אני מתחיל להיגעל מהתגובות שלכם
ראיתי את המודעה בעיתון, נהניתי.
אז מישהו יכול להמליץ לי בדחיפות על איזה קורס רענון בפרסום?
אילולא היתה נוסחה כשרה למהדרין שתאפשר שיחת וידאו בסלולרי הכשר, אזי מושי יכול היה גם להראות לסבא בבלגיה את הפייעלאך החדשים, ואפילו להראות לו קצת ממראות הבלגן שם במירון.
—
לגופו של ענין, חסר כאן פלפל, חסר כאן עוד יצירתיות, ובעיקר הצבעים שממש לא מתחברים לנושא.
חוץ מזה, ג”א מצטרף לחוצניק, מילא לא לפרגן, מילא לתת ביקורת עניינית, אבל למה סתם ללכלך ולקטול…
~ לא הבנתי בשביל מה השטיבל קיים אם לא לנענע קצת את וורידי המוח לאלו מהמחלקה “הנחשבת”? ~
בעעעעעע מה זה ?
דבר שני אם קוטינר הזה הוא מדמיון אז מה הקשר לטריו …אשמח לתשובה …
מזכירה דוסית כתב:
אז תני רעיונות איך את היית עושה את זה יותר טוב.
סתם להשפריץ בוץ? זה דבר שילדים קטנים עושים בחורף עם המגפיים.
חוצניק, כשאתה מרעיף מחמאות מיותרות על טריו אני גם נגעל,
הגיע הזמן לומר כאן את האמת ולהפסיק ללקק (בשביל זה יש את העיתונים) תנו לנו לבקר ולקטול כל עבודה רעה בדיוק כמו שהפרגונים הם מעבר לנצרך.
הרעיון דווקא חמוד בעיני.
את הוורוד בהחלט הייתי שוקלת לשנות…
חוצניק כתב:
תעצום עינים רגע ותנסה לדמיין את עצמך בצורה הביקורתית שלך, זו שאתה נכנס אליה מדי פעם, עד הסוף, בלי להתבלבל
עכשיו תפקח אותן. נכון כבר לא מגעיל? =)
אאוץ’.
חובבני.
@ חני:
טוב נו, עצמתי עיניים ואני עדיין חושב שיש הבדל בין מכה רעהו, לבין מכה רעהו בסתר. וגם: אפשר פעם לקטול ופעם לפרגן. אבל תמיד לקטול? תמיד ברמה נמוכה כל כך?
את התגובות על הצבעים כבר נשמעו פה בכל הX מודעות.
גם אם מנסים לפנות לקהל הנשי שנמנה על צבע זה עדין מנסים למכור שיחות טלפון ולא חלומות על בית בובות!
לא חושב שהכיוון נכון ואפקטיבי.
לגבי המודעה הספיציפית הזאת:
מי שעשה את עבודת הכלאיים הזאת כנראה שמעולם לא ראה מכונת תספורת!
הראש לא מכוון לכיוון הנכון.
שנית: בד”כ בקומבינציה מנסים לשדר איזה שהוא מסר שהטלפון חזק או משהו דומה.
פה אין שום קשר ומסר ויזואלי מתאים!
טוב אני חושב שהקדשתי למודעה זו הרבה יותר ממה שמגיע לה!
@ חוצניק:
אני ממשיכה
מעניין מה חיה ברויער חושבת על זה
@ תקציבאי מתחיל:
כנראה ההפך מכולם
גרוע. לגמרי.
זה סיפור…