תוצאות אפקטיביות מפתיעים עם פעילות קד”מ יצירתית וקיצית במיוחד למוצרי ‘פזגז’. המתרחצות בשבוע האחרון בחופי הרחצה הנפרדים – שרתון ת”א, הרצליה ואשדוד – הופתעו למראה דיילות של ‘פזגז’ שהציעו להן שקיות ייחודיות לאחסון הבגדים הרטובים והמלוכלכים בסיום הרחצה. השקיות מותגו בצבעי ‘פזגז’ ונשאו פלייר עם כותרת שמעבירה את המסר של מוצרי Rinnai, “גם בקיץ השמש לא תמיד שם כשאנחנו צריכים”. אכן, עקרות-בית יכולות להזדהות עם זה (שאלתי נו, אני לא עקרת בית). פעילות הקד”מ של חלוקת השקיות היא חלק והמשך לקמפיין האחרון שעלה כאן.
קרדיט • פרסום: תוצאות אפקטיביות • מנהל קריאייטיב: משה איצקוביץ • ארט דירקטור: בנימין קריספין • סופרווייזר: שרי בר ששת • יח”צ: מירי הורוביץ
9 תגובות
מקסים!
רגע!
זה תוצאות אפקטיביות? בטוח?
כי היה מתאים להם לחלק את זה במקוואות כחלק מתרבות השטיבל שלהם.
טוב, אני סתם מקנא. כל הכבוד!!!
חוצמזה שהשקית נראית כמו שקית לאיסוף חומרים מסוכנים, או מינימום כמו שקית מנתחים, אחלה רעיון.
רעיון יפה ומבורך.
סחטיין לתוצאות!
מצאו את כל הסיבות למה למכור לנו מייבש כביסה ביולי.
תשעת הימים, בגדים מהים…
מעניין מה העיתוי הבא…
הדיילות הן לא יוליה ולובה? היה חוסר במוקדניות לאחרונה.
פטירתו הטרגית של היטלר חביב התקשורת החרדית, בעקבות החשבון גז שקיבל, ידועה, אני מניח, אם פזגז היתה באזור, סביר להניח שהוא היה מתאבד הרבה קודם, הוא ושטירמר המציאו את תורת הפרסום, אתם יודעים,
כל הכבוד, אחלה רעיון, אחלה ביצוע, יפה
ע”ע דינקיס
סוףסוף עיתוי מתאים לקונספט גדול