WebDuck
בניית אתרים
מרכז העניינים
חינמון ארצי
כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
מגזין המקום
ירחון לחרדים עובדים
גיל גרופ
פתרונות מדיה ופרסום
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
הגרסה העדינה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חסידי ברסלב, כך מתברר, החליטו שהגיע הזמן להפסיק להתבייש. אם יש להם קלף מנצח של הבטחה ממסוימת ובלעדית, למה שכל העולם לא ידעו מזה. השנה, יצאו החסידים בקמפיין אגרסיבי קמעא, על “התיקון הכללי העולמי” המועבר בשידור לווייני ישיר בנקודות רבות בארץ ובעולם. הקמפיין מתפצל לשתי גרסאות. הגרסה העדינה: “כל העולם עוצר לרגע”, והגרסה החריפה אש: “רק אחד הבטיח”.
2 הפרסומים גם יחד נשלחו לעיתונים כפי שהם, כאשר הבחירה ניתנת בידי העורכים, לקבוע איזה מהפרסומים יופיע בעיתון. וראו זה פלא. “המבשר” בחרו בגרסה העדינה שהתפרסה על עמוד החדשות מקצה לקצה, בעוד צוקרמן בחר ‘בשעה טובה’ בגרסה החריפה, בעוד הוא מביע דעה אישית בעד היציאה מהקופסה.

הגרסה העדינה
הגרסה העדינה
הגרסה החריפה
הגרסה החריפה

קרדיט: נוחעם

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. יופי של קמפיין.
    כמובן ש”הגירסה החריפה” יותר חריפה (ומכאן אולי שמה..), אבל גם ה”עדינה” מצוינת.
    הימור שלי- קופי שפיץ גיתם בדימוס שראה את האור וקצת התגעגע…

  2. לדעתי העולם עוצר לרגע יותר מותח ומסקרן.

    בכ”א הם גם השיקו אתר אינטרנט אתם מוזמנים לבקר
    http://www.uman.co/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן