כלל גלגלי פרסום
שילוט חוצות ועוד
דטה פרינט
דפוס דיגיטלי
מילר פוינט
משרד פרסום
מקס דיגיטל
סוכנות דיגיטל
מרכז העניינים
חינמון ארצי
WebDuck
בניית אתרים
הגרסה העדינה
שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

חסידי ברסלב, כך מתברר, החליטו שהגיע הזמן להפסיק להתבייש. אם יש להם קלף מנצח של הבטחה ממסוימת ובלעדית, למה שכל העולם לא ידעו מזה. השנה, יצאו החסידים בקמפיין אגרסיבי קמעא, על “התיקון הכללי העולמי” המועבר בשידור לווייני ישיר בנקודות רבות בארץ ובעולם. הקמפיין מתפצל לשתי גרסאות. הגרסה העדינה: “כל העולם עוצר לרגע”, והגרסה החריפה אש: “רק אחד הבטיח”.
2 הפרסומים גם יחד נשלחו לעיתונים כפי שהם, כאשר הבחירה ניתנת בידי העורכים, לקבוע איזה מהפרסומים יופיע בעיתון. וראו זה פלא. “המבשר” בחרו בגרסה העדינה שהתפרסה על עמוד החדשות מקצה לקצה, בעוד צוקרמן בחר ‘בשעה טובה’ בגרסה החריפה, בעוד הוא מביע דעה אישית בעד היציאה מהקופסה.

הגרסה העדינה
הגרסה העדינה
הגרסה החריפה
הגרסה החריפה

קרדיט: נוחעם

שיתוף ב email
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp

אולי יעניין אותך גם:

3 תגובות

  1. יופי של קמפיין.
    כמובן ש”הגירסה החריפה” יותר חריפה (ומכאן אולי שמה..), אבל גם ה”עדינה” מצוינת.
    הימור שלי- קופי שפיץ גיתם בדימוס שראה את האור וקצת התגעגע…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן